Bendorama Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hahaha jeg startet akkurat med Vegas 7.0 igjen, men så husker jeg ikke hvordan jeg lagrer filmen litt hjelp? har prøvd Rander as.. men da får jeg 1sec av filmen:S takk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Anten, fjern haka frå ruta ved sida av «Render loop region only» eller kva det står (eg hugser ikkje nøyaktig) når du vel Render as, eller flytt dei to gule markørane rett over tidslinja so dei dekkjer alt på tidslinja. Markørane merker «loop region» (eller var det loop area). Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Anten, fjern haka frå ruta ved sida av «Render loop region only» eller kva det står (eg hugser ikkje nøyaktig) når du vel Render as, eller flytt dei to gule markørane rett over tidslinja so dei dekkjer alt på tidslinja. Markørane merker «loop region» (eller var det loop area). 7720971[/snapback] takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå