Gå til innhold

Endelig er 90000 i 03 historie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig sykt Overklokk, du er i en egen klasse for tiden :thumbup:

@skylinepower du er så ung at du sikkert ikke har fått med deg at Overklokk er den største kjendisen OC miljøet her i landet har. Han har nok hjulpet meg og alle andre som driver med overklokking her i landet mer enn noan andre har hjulpet han. Han og Stoolman stiller i en egen klasse enn alle oss andre "noobs" ;)

At jeg skal ha noe kred for noen av hans scores vil jeg ha meg frabedt. Og forøvrig så er det ingen andre i hele verden som er i nærheten av Overklokk sin score i 3dm03. Jeg vil påstå at denne prestasjonen er større enn kingpins 100k i 3dm01 til og med....

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
oki, men hvsa med oufarg (vet ikke hvordan det skrives :( ) hva med han da,? han må da være i klasse med overklokk :hmm:  sa du i9ke at han var NM mester i clocking da?

7724157[/snapback]

Som andre har sagt, overklokk og stoolman er i ein egen klasse, det trur eg også Øystein er enig i.

Lenke til kommentar

Nice score. Godt og se deg tilbake på topp, der du hører hjemme. Hvordan går det med jakten på en sponsor? Lykke til videre. Er vell ikke så lenge før vi får se 100.000 i 03 nå ^^

OT: Viste ikke at KingPin hadde passert 100.000, noen som har en tråd eller noe slikt ang dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...