Catkin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Borte Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Spesielt hva slags mat?-Eller alt? Du kan eventuelt snakke med legen da, og ta blodprøve for å se om du er allergisk mot noe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Spesielt hva slags mat?-Eller alt? Du kan eventuelt snakke med legen da, og ta blodprøve for å se om du er allergisk mot noe. 7720690[/snapback] alt ja Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Da burde du iallfall ta kontakt med fastlegen din. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 hadde vel vært en ide ja =/ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det høres ut som du har problemer med leveren din. Kroppen reagerer med kvalme fordi du får i deg for mye fett, eller noe sånt. Min bror hadde noe lignende en gang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det høres ut som du har problemer med leveren din. Kroppen reagerer med kvalme fordi du får i deg for mye fett, eller noe sånt. Min bror hadde noe lignende en gang. <{POST_SNAPBACK}> For mye fett? Ehem..altså. Mamma klager over at jeg spiser for lite. Men orker ikke spise så mye. Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis du spiser veldig lite kan dette være forklaringen. I perioder har jeg spist så lite at jeg har blitt kvalm bare ved tanken på mat,og etter å ha spist det lille jeg spiste. Du kan jo prøve å spise litt mer og se om det gir seg...etter venner tvang i meg litt mer mat til faste tider gikk det over. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Du kan ha magesår. Slet selv med akkuratt samme symptomer. Gikk til legen og ble henvist til sykehuset. Gjennomgikk en vemmelig behandlig med slange ned i magen. Legen sa bare "aha" og ga meg noen piller som heter nexium. Vips, så var problemet vekke. Edit: sliter du med mye luft i magen etter inntak av mat? Endret 14. januar 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Prøv å tenke over om det er melkeprodukter, eller alt, du blir kvalm av. Er det alt mulig er det fastlegen neste, er det melkeprodukter så kan du prøve å kutte ned på det. Du bør ikke vente lenge før du kontakter legen, ettersom det er rimelig usunt å spise veldig lite. Jeg er permanent kvalm når jeg har for lite næring i kroppen =/ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Viss du spiser for fort kan det være grunnen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Borte Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det glutenallergi tror jeg du ville hatt smerter i magen! Men alltids verdt å sjekke ut det hos en lege viss dette er et problem for deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) I dag har jeg tatt noen blodprøver Tror egentlig jeg bare har et litt fucked up kosthold. Min BMI er 18,2 . veier 42 nå. Sikkert bare noe tull. Men jeg skal uansett få et bedre kosthold og trene litt annderledes. kitty Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 i dag har jeg tatt noen blodprøver . ekkelt å se sitt eget blod xD . tror egentlig jeg bare har et litt fucked up kosthold . min BMI er 18,2 . veier 42 nå..og er fra 152-154 cm . sikkert bare noe tull . men jeg skal uansett få et bedre kosthold og trene litt annderledes kitty 7741585[/snapback] Du burde spise mere, og spise masse sunn mat. Men ikke glem å trene; hvis du ikke trener i konjunksjon med vektøkning, så legger du på deg fettmasse. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Håper du får noen svar nå som du har tatt blodprøve! Forresten: Hvis du går på p-piller så kan det hende at det er dem som gjør at du blir kvalm.. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det høres ut som du har problemer med leveren din. Kroppen reagerer med kvalme fordi du får i deg for mye fett, eller noe sånt. Min bror hadde noe lignende en gang. 7721827[/snapback] Har akkurat det samme problemet som trådstarter. Tviler for min del at jeg har problemer med leveren. For to uker siden la jeg om kostholdet. Spiser nå mer frukt og grønt, fiber, melk og juice. Frokost og middag hver dag. Skjønner ikke hvorfor jeg er kvalm..!? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Hm, ja kanskje det var dem! Går på loette 28 sånn at det var sagt. Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg gikk også på Loette 28.. Jeg merket ikke noe kvalme, men det er jo forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg brukte også og bli kvalm etter jeg har spist før, men så gjorde jeg det til en vane og spise litt mer, og etter det har alt blitt gradvis bedre Spiser en del frukt jeg, det blir jeg aldri kvalm av, prøv å ta f.eks noen druer etter hvert måltid! Lykke til og god bedring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå