Gå til innhold

Hvilken er best?


Loko

Anbefalte innlegg

Noen som har noen meninger om disse to maskinene;

 

http://www.yatack.no/product?product_id=6014185

 

VS

 

http://www.zepto.no/default.asp?Side=tilpa...s.asp&PcID=2005

 

Jeg lurer på om hvilken maskin som er den beste. Da tenker jeg mest på ytelse på prosessor (C2GHz vs athlonxp 1600+), grafikk (hvilken grafikkbrikke som er best), batterikapasitet (har celeron batterisparefunksjon?).

 

Er det foresten S-video ut på acer'n?

 

Hva er det beste kjøpet av de to, evt andre bedre maskiner til samme pris? Så det er bare å komme med innspill!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kindings:

Men dette er jo ikke tilbudet de la ut på den Performance-maskina?

 

Nå stod det riktignok at tilbudet varte til 27 (jeg tolket det dithen at det varte t.o.m 27.11).

 

Setter jeg opp konfigurasjonen på Basic-maskinen lik den jeg bestilte i forrige uke, blir det jo 7k dyrere. Velger jeg dog Performance-modellen blir det riktignok litt billigere, men allikevel.

 

La merke til at Dell fjernet "Recommended systems" på 4150'n tirsdag 26.11. Fikk bare opp grunmodellen, altså denne Basic-saken, som det ikke var tilbud på.

Det kom tilbake i går kveld, vel og merke.

 

Dell burde, IMO, holde litt mer styr på nettsidene sine og lage det litt enklere for konsumentene. Har vært voldsomt mye rot og fjas med prisene nå i det siste, altså.

 

 

_________________

Hege

 

[ Denne Melding var redigert av: mezz på 2002-11-28 06:06 ]

Lenke til kommentar

OK, så ikke så nøye etter hvilken modell det var...

 

Poenget var at selv en "sparsomt" utstyrt 4150 til 13000.- er bedre enn de 2 som han satte opp selv. Hvert fall mht batterilevetid, bærbarhet etc. Tipper den er bedre på ytelse også, uten at jeg skal garantere noe.

 

Dog dersom bærbarhet og batterilevetid er det viktigste er 12.1" modellene av iBook det beste aleternativet. Tipper du har 6 timer på disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...