Bimmelom Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. For en liten uke siden bestilte jeg Nokia 6288 med Djuice Magnum fra Djuice. Men, det sto ubekreftet 12.1.2007 når den skulle komme på lager igjen. Så, jeg sendte dem en mail og spurte herved om de hadde en anelse når de ville få den på lager igjen. Jeg fikk som svar: "Hei, Takk for henvendelsen! Det stemmer at det denne innporteringen har blitt kansellert. Grunnen til dette er fordi har blitt lagt inn bestilling på dette i XXXX XXXX XXX,men det står registrert på deg hos din nåværende leverandør. Man kan dessverre ikke ta et navneskifte samtidig som man skal portere et mobilnummer. Vi vet dessverre ikke når vi får inn denne telefonen" - Med andre ord, de svarte først og fremst på noe annet en det jeg spurte om. Men, jeg tok den beskjeden der som at bestillingen min var blitt kanselert, så jeg bestilte dermed en ny telefon, Samsung D900 med samme abbonement, altså Djuice Magnum. Så, jeg vil dermed få 2 telefoner, og 2 abbonement. 2 telefoner er forsåvidt greit, jeg kommer ikke til og bruke begge. Men, hva med de to abboenementene ? Vil disse tre i kraft med en eneste gang, eller starter de opp når man trykker inn Pin-kode ? Håper noen har noe fornuftig og svare Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ingen som har noe vetigt og si ? nerf Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Som du skriver har bestillingen blitt kansellert, og hvis du har dette skriftlig er det vel ikke noe problem. Returner den telefonen du ikke vil ha, og la dem ordne opp selv. Mest sannsynlig må du nok beholde den siste, og returnere den du først bestilte. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvis innporteringen er kansellert, vil antageligvis ordren også bli kansellert? Du kan jo sende en mail til Djuice å høre. Jeg tipper at du får det siste abonnementet og D900, som var den siste bestillingen du gjorde. Hvis det er innportering du gjør, så vil abonnementet starte ti virkedager etter porteringen ble bestilt. Når du taster inn PIN-koden er uviktig i denne sammenhengen... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Alright. Snakket med dem idag tidlig Telefonen jeg ikke skal ha, sender jeg tilbake med et brev og abbonementet. Så, det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå