Demantios Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg får plutselig ikke koblet til trådløse nettverk med windows. Det står bare at det er et annet program styrer dem(bilde). Jeg har avinstallert intel proset uten at det hjalp, men måtte installere det igjen for at det skulle få koblet til noe. Fanen "trådløse nettverk" har forsvunnet fra egenskapene så jeg får heller ikke satt windows til å styre det (bilde). noen tips? Endret 14. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Start - kjør: "services.msc" Enter Windows Zero Configuration - Start/manuell start Lenke til kommentar
jocke Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ref. 2.PNG; Start tjenesten Windows Zero Configuration (WZC) hvis du vil at Windows skal konfigurere den trådløse tilkoblingen. Se artikkel 871122 i Microsoft Knowledge Base på Microsofts Web-side for informasjon om hvordan WZC-tjenesten startes. http://support.microsoft.com/kb/871122 To start the Wireless Zero Configuration service, follow these steps:1. Click Start, click Run, type %SystemRoot%\system32\services.msc /s, and then click OK. 2. Double-click Wireless Zero Configuration. 3. In the Startup type list, click Automatic, and then click Apply. 4. In the Service status area, click Start, and then click OK. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er da virkelig ikke nødvendig å gjøre det så avansert, man får gjort det samme med det jeg skrev over. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 huff, det var ikke verre. jeg prøvde å sette den på før men fant visst ikke start-knappen da^^ Tusen takk begge to =D Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er da virkelig ikke nødvendig å gjøre det så avansert, man får gjort det samme med det jeg skrev over. 7722635[/snapback] Bare siterte hva MKB skrev. Da jeg så at du hadde postet noe før meg, gadd eg ikkje redigere posten igjen. Liksom... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Den er god jocke. Trådstarter har fått løst problemet sitt? Hvis du tilfeldigvis har laptop med integrert Intel WLAN vil jeg anbefale deg å bruke Intel sin programvare, da denne gir deg bedre oversikt og bedre mulighet til å lagre profiler og lignende.Men hvis du bare skal ha det enkelt og ikke bryr deg mer utover det, er Windows Zero helt greit å bruke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Den er god jocke. Trådstarter har fått løst problemet sitt? Hvis du tilfeldigvis har laptop med integrert Intel WLAN vil jeg anbefale deg å bruke Intel sin programvare, da denne gir deg bedre oversikt og bedre mulighet til å lagre profiler og lignende.Men hvis du bare skal ha det enkelt og ikke bryr deg mer utover det, er Windows Zero helt greit å bruke. 7731102[/snapback] Er laptop med innebygd intel2200bg. får ikke like bra ytelse med proset som med windows så bruker heller det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå