Gå til innhold

Noe vits i å reklamere til Dell med dette?


ErlendRU

Anbefalte innlegg

Når jeg skrudde på skjermen min her om dagen var det en stygg skade på den, det ser ut som om selve glasset er knust elns. Det er en 17" WS LCDTV fra Dell det gjelder. Jeg aner ikke hva som har skjedd, men den må jo ha fått seg en trøkk elns på et vis, ikke noe bevisst fra min side hvertfall. Uansett, er det noe vits i å reklamere til Dell på dette? Jeg har ikke lyst til å sende inn skjermen min, sånn at den blir borte i 3uker elns bare for å få høre at de ikke kan gjøre noe med det siden garantien ikke gjelder.

 

Jeg ser fortsatt skjermbildet, men det er noen streker mitt på skjermen i farger, og det er en svart linje nederst med denne sprekken i. Skal se om jeg kan laste opp bilde i kveld, må bare lade opp kameraet først..

 

Hva tror dere om dette? Burde jeg prøve meg på Dell, eller må jeg bare kjøpe ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fåreslår at du ringer dem og spørre hva som kan ha forårsaket det. Du må ha framme bestillings skjemaet/dokumentasjon og modelnr. og serienr. klart. Hvis du er veldig klar på hva du vil, altså få det dekket av garantien, må du også gjøre det klart for dem at de ikke kan sende deg sårbare varer uten å sikre det godt nok. Jeg har halve huset med Dell, og så klart har jeg hatt noen liknende problemer, men er du klar på hva du vil, så ordner det seg ganske greit.

Det dekkes av garantien at det har skjedd skader under frakt. Det blir det samme som å kjøpe en ødelagt TV fra Elkjøp, hvis du skjønner.

 

Kostakt Dell, det ordner seg hvis du er klart på hva problemet er og hva du ikke vil høre etter - ja, 3 uker.

Lenke til kommentar
Nei det er nettopp det.. Har vel egentlig så godt som bestemt meg for å kjøpe helt ny skjerm.

7727445[/snapback]

 

Dell har ansvaret for at varen er i god stand når den kommer hjem til deg. Er det ikke Dell som leverer varene sine selv? Da er de direkte ansvarlige. Uansett, må transportøren dem hya en slags garanti ovenfor dette.

Lenke til kommentar
Nei det er nettopp det.. Har vel egentlig så godt som bestemt meg for å kjøpe helt ny skjerm.

7727445[/snapback]

 

Dell har ansvaret for at varen er i god stand når den kommer hjem til deg. Er det ikke Dell som leverer varene sine selv? Da er de direkte ansvarlige. Uansett, må transportøren dem hya en slags garanti ovenfor dette.

7774919[/snapback]

 

hvis du leser tråden så ser du at skjermen ikke er helt ny,og skaden har oppstått etter han har fått skjermen, ergo ikke dell sitt problem. hadde skjermen vært slik ut av esken derimot.. da er det DOA sak (Dead On Arrival)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...