ClawHammer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Så bra ut det. Men du sier du merket det. Noe jeg tviler sterk på. DU får faktisk ikke mer effekt ved hjelp av et effektannlegg som har større diameter, derimot mister du effekt. Dette er da når det ikke er gjort noe på motor i tillegg. Bare å sette på effektannlegg taper du effekt, mens du får en litt grommere lyd. Veldig vanskelig valg det der altså, nei :!: Lyden forandret seg ikke så mye pga luft filteret I såfall så må det gamle eksosanlegget ha vært pottetett siden jeg testet litt før jeg byttet Ok. Bytt luftfilter også da, så får du nok den grom lyden du ønsker( ikke at det er så grom lyd av en Astra, men men) han har jo kn kon filter.. joda høres godt av den astraen der ja.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ja er nok den bilen med grommest lyd her i området For øvrig så kan man se filter byttet midt på side 7 Endret 27. november 2007 av MaSo Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja er nok den bilen med grommest lyd her i området For øvrig så kan man se filter byttet midt på side 7 vel jeg har ikkje så grom lyd pe pipecross filteret mitt men lyden er fin Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Lenge siden det har hendt noe her, men litt har det vært Har kjøpt meg nytt anlegg etter at det gamle tok kveld. Hadde 2stk 12" cadence subber og den nye HELIX E10 Esprit, det sies at jeg var den første i Norge som hadde den Men etter at dette på mystiskt vis bare tok kveld så kjøpte jeg en MTX 12" i lukket kasse, samt et nytt komponentsett til hattehylla Til min store forskrekkelse så funket bare halve komponentsettet, så da måtte jeg bare sende det inn igjen heldigvis har jeg sånn rullegardin for å dekke over de stygge hullene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor komponentsett i hattehylle? Musikk skal ikke lyttes til med ryggen til. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvorfor komponentsett i hattehylle? Musikk skal ikke lyttes til med ryggen til. Er vel rett og slett bare at jeg som mange andre mener at det er bedre lyd når ikke all lyden kommer ut av same høytaleren, som 6x9 høytalere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, men lyden kommer jo like fullt bakfra. De beste høyttalerene burde jo plasseres foran i bilen. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Tror folket at det er mye stress å skifte kammer på bilen min? Kam aksling til opel astra Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) God Kveld folkens Liten "update" Har bestillt nye dekk og felger til bilen, ble noen Ace Diva 16" og noen Pirelli ZERO NERO med dimmen 205/45/16 Endret 29. april 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Anbefaler deg å sette på senkefjærer på bilen! Felgene har tendens til å skrape i hjulbuen på Astra med så store felger Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 God Kveld folkens Liten "update" Har bestillt nye dekk og felger til bilen, ble noen Ace Diva 16" og noen Pirelli ZERO NERO med dimmen 205/45/16 blir jo heftige greier dette her da.. ;-) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Anbefaler deg å sette på senkefjærer på bilen!Felgene har tendens til å skrape i hjulbuen på Astra med så store felger Er ganske greit innpress på disse felgene da, om d er antydning til subbing eller nå sånnt bake så får jeg bare "fikse" litt Men har testet me større dekk å anna innpress, fylte bagasjerommet me drøyt 250kg og testet, da subba d, tror ikke d vil hende me disse felgene Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Update kommer i dag, Litt reperasjon og sån. trenger bare en blåtann enhet så kommer bilder asap Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Update: Eksos reperasjon Fredag i forje uke sku jeg skru ned eksosanlegget, men dette ble fort avlyst siden jeg enda er svak pga. kyssesyken Igår fikk jeg endelig skrudd ned eksosanlegget, kan jo si at den bakerste delen av potta satt som han gamel erik! Måtte en del varme og juling til for å få den løs her er resultatet av dårlig utført arbeid og hva som skjer når man da har 4stk i bilen Prøvde først å tigge det, men svei bare hull i potta, så da ble det mig Fikk også løftet det vesentlig mye høyer enn det, vil tippe en 5-7cm minst, litt dårlig bilde, skal få fikset nytt i løpet av dagen Endret 6. mai 2008 av MaSo Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 oen som vet hvor termostaten står på denne bilen? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Bak registerreima! Hørtes plutselig ikke så lett å skifte termostaten selv lenger Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Felg og dekk kom idag Endret 20. mai 2008 av MaSo Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Som sagt fikk dekk og felg igår, monterte de i samme farta, må si at jeg ble meget fornøyd medresultatet Hva syns folket? Endret 21. mai 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå