MaSo Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Kjapp liten uppdate. De 3siste dagen har jeg gjort følgende: *sandblåst og lakket bremse kaliperene *lakket og byttet bremse tromlene bak samt byttet innmaten *Blitt avskiltet Ædda Bædda lurte dokker alle! fikk nye skilt på bilen istede Også et stemnings bilde etter hjemkomsten på sjøvegan med skitten bil Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ble du avskiltet? Har dog ikke lest hele tråden din, om det står tidligere! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ble du avskiltet? Har dog ikke lest hele tråden din, om det står tidligere! Ædda Bædda lurte dokker alle! Les innlegget Fin bil btw! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ah, skippet visst den.. Var nemlig litt rart å se nye skilter nedover.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ble du avskiltet? Har dog ikke lest hele tråden din, om det står tidligere! Hvorfor ble du avskiltet? Har dog ikke lest hele tråden din, om det står tidligere! Ædda Bædda lurte dokker alle! Les innlegget Fin bil btw! Som Torjus sier Takk takk, Litt skitten da er egentlig blitt glad i bilen min, synd det er så lite motor Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Røde tromler kler som regel ingen biler. Beste hadde vel vært om du lakkerte dem svarte eller i en mer nøytral farge. Skal det lakkes rødt bak bør det iallefall være caliper. Bare min mening da Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Klart lov til å ha egene meninger om saker og ting Personlig syns jeg det ble mye bedre med røde tromler enn rustorange Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hender lite og ingenting her... Men i helga som var så hendte det noe som faktisk var litt gøy Måtte faktisk ha hjulaster for og trekke bilen opp, hadde sikkert funket med redningsbil også, men det er for dyrt PS: dere får beklage at kamramannen ikke klarte å ta bilder fra flere vinkler så man kan se hvor dypt jeg egentlig hadde plantet astraen Endret 25. november 2008 av MaSo Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Gikk det bra da? Jada, ble ingen skade på hverken bil eller fører, så det var egentlig bare gøy Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette er hva jeg kaller amatørmessig kjøring på høyestehold. Må lære deg og holde deg på veien unge mann Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Akkurat det der kan skje den beste. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Akkurat det der kan skje den beste. Akkurat DET kan jeg virkelig skrive under på. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ingenting å bekymre seg over, nPulz har vært i flere grøfte enn noen andre i denne tråden har Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har nå igrunn bære vært i grøften 3 (2 ganger var min egen feil) ganger til nå Så vil ikke si jeg har ekstremt god erfaring med grøfte kjøring MaSo, tror du leder foreløpelig Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Har nå igrunn bære vært i grøften 3 (2 ganger var min egen feil) ganger til nå Så vil ikke si jeg har ekstremt god erfaring med grøfte kjøring MaSo, tror du leder foreløpelig Ja jeg leder i minst utforkjøringer ja, min ene mot dine tre Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Mine 2 den siste gangen ble jeg "dyttet" i grøfta av annen billist. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har fått et finurlig problem i astraen, byttet ut de orginale høytalerne med no alpine greier (kan med trygghet at dette ikke var særlig lurt, da de orginale høytalerne er bedre) Iallefall, har nå fått noen morsome ulyder i de, kan høres ut som crazyfrog på speed, av og til kommer den "kvekkinga" hans i høytalerene fremme, også går det over og alt er normalt, ellers så mister jeg lyden på ene siden, også kommer den tilbake etter ei kort stund noen som har peiling? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dårlig kontakt, og muligens jordingsforstyrrelser vil jeg anta. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Dårlig kontakt, og muligens jordingsforstyrrelser vil jeg anta. Håper det og at det ikke er delefilteret som har tatt kveld :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå