Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trenger torrent cliet, ikke azures, utorrent, ++


Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg trenger et nytt torrent programm, men det kan ikke være utorrent (ikke denne fordi den gjør at jeg må åpne portene på nytt hver gang jeg starter programmet på nytt), azures (ikke denne fordi det slår seg av etterhvert), BitComet, BitTorrent++, Nova Torrent, TorrentStorm eller BitLord.

 

så finnes det noen andre pra torrent clients der ute?

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

jeg trenger et nytt torrent programm, men det kan ikke være utorrent (ikke denne fordi den gjør at jeg må åpne portene på nytt hver gang jeg starter programmet på nytt), azures (ikke denne fordi det slår seg av etterhvert), BitComet, BitTorrent++, Nova Torrent, TorrentStorm eller BitLord.

 

så finnes det noen andre pra torrent clients der ute?

7720203[/snapback]

 

http://www.slyck.com/bt.php?page=2

Lenke til kommentar

.... utorrent åpner ikke ny port hver gang, er ikke helt kokkos da, det som skjer er at jeg får nat feil i utorrent, selv om jeg ikke rører innstillingene på modemet, og da lukker jeg utorrent og så åpner porten på nytt, fordi den bare forsvinner fra listen under åpne porter når utorrent startes...

Lenke til kommentar

porten fjernes sikkert fra listen siden du bruker upnp.

 

Utorrent er helt glimrende og jeg regner med at de fleste(meg medregnet) bruker det uten de problemene du beskriver.

 

Det er bare instillinger du ikke har gjort korrekt vil jeg tro. Slå av upnp i utorrent og sett en fast port, pass på at randomize port haken er av. I ruteren pass på og du legger opp porten selv og lagrer den og det ikke bare er en midlertidig upnp port.

Lenke til kommentar
porten fjernes sikkert fra listen siden du bruker upnp.

 

Utorrent er helt glimrende og jeg regner med at de fleste(meg medregnet) bruker det uten de problemene du beskriver.

 

Det er bare instillinger du ikke har gjort korrekt vil jeg tro. Slå av upnp i utorrent og sett en fast port, pass på at randomize port haken er av. I ruteren pass på og du legger opp porten selv og lagrer den og det ikke bare er en midlertidig upnp port.

7726975[/snapback]

 

upnp porten kan jo kanskje være noe, men merket også at det er sykt treigt nå som jeg har 12 torrent filer der, 1 ned og resten opp, hvorfor det? :S

Lenke til kommentar
Det er bare instillinger du ikke har gjort korrekt vil jeg tro. Slå av upnp i utorrent og sett en fast port, pass på at randomize port haken er av. I ruteren pass på og du legger opp porten selv og lagrer den og det ikke bare er en midlertidig upnp port.

7726975[/snapback]

Trenger ikke å fjerne haken ved UPNP, men fjern haken ved "Radomize port each time µTorrent starts"

 

- Tommy

Lenke til kommentar
Det er bare instillinger du ikke har gjort korrekt vil jeg tro. Slå av upnp i utorrent og sett en fast port, pass på at randomize port haken er av. I ruteren pass på og du legger opp porten selv og lagrer den og det ikke bare er en midlertidig upnp port.

7726975[/snapback]

Trenger ikke å fjerne haken ved UPNP, men fjern haken ved "Radomize port each time µTorrent starts"

 

- Tommy

7726999[/snapback]

 

 

"Radomize port each time µTorrent starts" haken har ikke vært på i det hele tatt, det har ingenting med saken å gjøre sier jeg over...

 

men kan noen si hvorfor det bruker 1000 år på å for eks markere en fil, hele programmet har blitt sykt treigt etter at jeg har fått inn 12 torrents,

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...