tness Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er på utkikk etter en ny mobil, siden min K800i ble ødelagt. Vurderer jo en ny 800, men kunne ha tenkt meg en mobil med WiFi, da blir jo Nokia aktuell igjen. Men har lest at det er mye tull med WiFi delen, pluss at surfing kan by på problemer. Vurderer også mobiler uten wiFi, så hva vil dere anbefale utenom K800i, prisklasse 3500.- Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 N73 er en verdig erstatning mener nå jeg Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg syns wifi på nokia er lettere å komme på enn SE. hadde p990i, kom aldri på inn på'n. mens nokia n91, n80 blant annet kom jeg smooth inn Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Fikk min K800 fra reperasjon nå, og den funker fint. Så blir nok å beholde den en stund til, fikk heldigvis skaden på garantien. norwegiantelecom yter faktisk bra service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå