Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan Takle NGT´s "kundeservice"


Anbefalte innlegg

Har hatt mye problemer med å få kontakt med de (linjen var "ustabil", manglet en faktura,og svarte generelt sett ikke på mailer & telefoner)

Til slutt ble jeg så forbanna på de, at jeg betalte ikke regningen. (hadde som sagt oxo en faktura de ikke hadde sendt)

 

5 Dager over betalings fristen ringte de OG sendte mail,og lurte på om det var problemer.

Jeg dynka de da med alt jeg hadde prøvd å si til de (plus rotet) og de fiksa alt der og da :razz:

 

der er trikset damer og herrer :

Ikke betal,og de kommer til dere :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God ide. Skal huske det hvis jeg har problemer :smile: Men er jo litt kjipt om du nettopp har betalt..vente 1 måned på å få hjelp.

 

Kanskje drapstrussler er en ide da? :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: nåvi på 2002-11-28 09:38 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne metoden virke ikkje. Eg har prøvd den si august. (Dvs, har ennå ikkje betalt nåke til NGT)

 

Det som derimot virke, er å troppa opp på Sandslid (NGT sitt hovedkontor). Var der rundt 12 idag og litt før 5 idag ringte dei... Får nytt modem i posten nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...