meankanin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg vil bruke 360 som en helt vanlig cdspiller, dvs at den spiller en CD gapless, med spor i riktig rekkefølge, og slutter når CD er spilt én gang. Er det mulig? Min 360 spiller alltid på random play, og spiller samme cd til jeg stopper den selv. Random play knappen er den til høyre for for neste-spor-knappen, er det ikke? Og når pilene krysser hverandre, skal det være random play, mens når de ligger parallelt er det vanlig avspilling? Hos meg blir det random play uansett? Forvirret nå Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Litt usikker på hva som kan være problemet. Den skal vel være riktig at når den er instilt til å spille liste etter top til bunn. Den skal ihvertfall kunne brukes som en vanlig CD-spiller. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du må endre på instillingen på "random" i mediespilleren på boxen.... Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil bruke 360 som en helt vanlig cdspiller, dvs at den spiller en CD gapless, med spor i riktig rekkefølge, og slutter når CD er spilt én gang. Er det mulig? Min 360 spiller alltid på random play, og spiller samme cd til jeg stopper den selv. Random play knappen er den til høyre for for neste-spor-knappen, er det ikke? Og når pilene krysser hverandre, skal det være random play, mens når de ligger parallelt er det vanlig avspilling? Hos meg blir det random play uansett? Forvirret nå Noen som kan hjelpe? 7720057[/snapback] Faktisk er det motsatt... Når det er random ligger pilene parallelt! Dvs om du trykker på knappen med to parallelle piler vil du få spilt musikken din i rekkefølge! Tro det eller ei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå