bergangster Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hvordan dribler man? Har funnet ut at jeg tar overstegsfinte med space+ctrl ellernoe, men sliter litt med å komme forbi spillere... Er det noen som har en link til en side med hint/tips osv? Når sant skal sies, har jeg ikke spilt FIFA siden '98. Sånn for min egen selvfølelses skyld... _________________ Chieftech Dragon Svart A7V333 raid; 2xwd1200jb striping 512 DDR333 Apacer XP2000+ POV GeForce4 4200 XP@310/675 Logitech Cordless Desktop Optical Svart 17" Hyundai ImageQuest L70A (LCD) Audigy Player WinXP Pro Corporate Edit [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-27 13:45 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Lese i manualen som ligger i esken til spillet? Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er ikke det de vanlige kontrollene i FIFA da (ASDF)? Viss ikke, da kan du vel lese read.me filen som ligger med spillet? :smile: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Nå har det seg slik at jeg ikke har manualen tilgjengelig, for øyeblikket, eller i nærmeste fremtid (er på hytten og leser til examen). Jeg kan heller ikke ringe min kjære mor da hun tror jeg er på hytten og leser til eksamen... Eller noe. Ihvertfall, ASDEWQ bruker jeg selvfølgelig, men er det ingen fikse kombinasjoner? Type trykk space, hamre på ctrl mens du skriver "Bill Gates er noeuforglemmeligstygtnoe"? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 les til eksamen istedet du... :smile: bertie Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Hm... Ingen andre som er Maradona i FIFA 2003 foreløpig heller altså...? Dessuten har jeg funnet ut at det ikke er spesielt lurt å lese for mye, man må ha litt gøy og! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg liker ikke kontrollene i Fifa03 i det hele tatt, syntest allt var mye bedre i 02, untatt grafikken da.. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Men hva er kontrollerene da? Lenke til kommentar
maski Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Manualen eller ikke- det er bra du leser til eksamen. Ellers klart man må ha litt gøy innimellom - hvis du gjerne vil være en Maradona - kreves det masse trening. Du må bare øve deg på å kombinere tastene på tastaturet, og se hva som skjer. Øvelse gjør mester...det samme gjelder for eksamenen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå