Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei! I natt fikk jeg verdens nydeligste kjærste!! Vi har daitet nå i en månde. Vi har oppført hos som kjærster de 3-4 siste gangene vi har funnet på noe da. I natt da jeg var hos henne, da kom vi fram at siden vi har oppført oss slik, så hvorfor ikke bare bli sammen? Hele hun er flott! Hun er/har den PENESTE mage, sjarmerende, søt, morsom, koselig, snill, åsså ondskapsfull humor Traff henne faktisk først på blink, hun hadde nettopp flyttett opp til kysten her jeg bor. Hun hadde ikke venner eller noe sånt her, så fant vi ut at vi skulle finne på noe, og jøre noe med akkurat det, og etter det har det bare gått en vei Deilg følelse, skummel følelse, farlig følelse, forferdelig følelse, en god følelse! Håper ikke jeg ødelegger dette! (som er typpisk meg) Edit skriveleifer... Endret 14. januar 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Lykke til med videre Gratulerer.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer så mye, ingenting er så kraftig som følelsen av å treffe en perfekt jente. (I KNOW ) Mektige greier da, bare ikke tenk for mye på å "bevare-dere" at du glemmer helt nåtid. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er bare å gratulere og misunne! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kristian? Gratulerer, mann! Hvem er hun? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei! I natt fikk jeg verdens nydeligste kjærste!! Screenshot? Men seriøst, gratulerer. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Takk takk gutter, der er noen der ute for oss alle.. Bare gå inn for å sjarme SvennAndre, er ikke så vanskelig å finne noen å være glad i så lenge man tørr å prøve. så finner du noen du også Fidel_Castro ser du har vert å spionert på profilen, orker ikke å skrive det her. Huff, må bare se henne igjenn! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fidel_Castro ser du har vert å spionert på profilen, orker ikke å skrive det her. 7720144[/snapback] Jepp, måtte jo finne ut hvem hun var Sørlending og greier, da. Slett ikke verst... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg traff også dama første gang på Myjre...! Det har vart i 5år nå, så vi får håpe det er en trend hos folk som møtes der... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er BioMar-lukta som gjør det... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Skeptisk, jeg satser heller på at det er dameteket mitt! Offtopic: Hvem er du Scorpioen84? Endret 14. januar 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, sant... Er litt bitter på at du har fått deg dame før meg, Kristian. Det hadde jeg aldri trodd Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ja, sant... Er litt bitter på at du har fått deg dame før meg, Kristian. Det hadde jeg aldri trodd 7720593[/snapback] Fidel_Castro, som du sikkert ikke forstår, så er ikke dette akkurat den første dama mi! Endret 14. januar 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer så mye Har du noen screens eller? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Skal fikse screen, i kvell Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, sant... Er litt bitter på at du har fått deg dame før meg, Kristian. Det hadde jeg aldri trodd 7720593[/snapback] Svein J, som du sikkert ikke forstår, så er ikke dette akkurat den første dama mi! 7720815[/snapback] Nåh, hvem andre har det vært? Noen jeg kjenner? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) @Fidel_Castro: Tror det er bedre om vi tar dette opp en annen plass Har ikke så veldig lyst å blande inn EXene mine, og dem som sigel i enn tråd som omhandler den nåværende FASTE dama mi. Bare og stå på, så finner sikkert du noen og , men ligg unna mi Endret 14. januar 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ser helst at du egentlig ikke hadde postet noen screens. Tror ikke dama de hadde likt det Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer så mye Og lykke til videre Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Ser helst at du egentlig ikke hadde postet noen screens. Tror ikke dama de hadde likt det 7720875[/snapback] Derfor jeg venter til i kvell, det er ekstremsport og legge ut bilder uten tilatelse! Får se hva hun sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå