Gå til innhold

Hjelp med spill til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Men jeg skal til byen å bytte i dag så, må bestemme meg.

7761197[/snapback]

Okei. Men hva ønsker du deg engentlig mest, bilspill eller krigspill?

7761206[/snapback]

Jeg har lyst på et bil spill. Kanskje jeg køper carbon, for jeg vil ha et skytespill med multiplayer. Så kjøper jeg metroid seinere?!

Call of duty 3 varer i 10timer, men lenge varer carbon da?

Og er den bmw bilen som er på most wanted coveret?

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
circle-strafing er en komplett teit og urealistisk spillmekanikk når man tenker over det

Hvorfor?

7761110[/snapback]

Se for deg åpningscenen i Saving Privat Ryan eller en eller annen scene fra Rambo 2, men istedet for at alle soldatene løper fra skjul til skjul og prøver å få inn ett skudd her og der, så danser alle i sirkler rundt hverandre mens de skyter.

Nå er FPS-spill så urealistiske på så mange måter uansett, så jeg ser ikke poenget i å plukke på circle-strafing :)

Lenke til kommentar
Nå er FPS-spill så urealistiske på så mange måter uansett, så jeg ser ikke poenget i å plukke på circle-strafing :)

7761710[/snapback]

Poenget med å plukke på det er at det er så godt som umulig i Red Steel, men det er likevel en god ting. Circle-strafing er blitt byttet ut med andre spillmekanikker, og det funker faktisk. Jeg plukket ikke dette ut fra luften, og det var ikke et angrep mot circle-strafing, men en observasjon om spillet som ble diskutert.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Har lyst på et FPS spill, men skal ikke ha COD3 og er litt usikker på hvordan Red Steel er. Så jeg lurer på om jeg skall velge Far Cry? Har ikke sett noe særlig omtaler om det, men lurer om noen har det/spilt det kan si hvordan det er?

EDIT: Eller Splinter Cell, hvordan er det?

Endret av TheValue
Lenke til kommentar
Har lyst på et FPS spill, men skal ikke ha COD3 og er litt usikker på hvordan Red Steel er. Så jeg lurer på om jeg skall velge Far Cry? Har ikke sett noe særlig omtaler om det, men lurer om noen har det/spilt det kan si hvordan det er?

EDIT: Eller Splinter Cell, hvordan er det?

7762372[/snapback]

FC skal du ikkje vurdere ein gang. Spillet har fått elendig omtale, og er langt dårligere enn COD3 og Red Steel.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med carbon. Når jeg skulle spille 2 player så funker ikke noen av styrings metodene til spiller nr 2. Bare medtode 1??

Og har noen et problem med at det stopper og du må dra ut kontakten til wii. Skjedd bare med carbon.

PLISSSS SVAR FORT!!!!!!!

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Den remoten som følger med maskinen er allerede synkronisert med wii-maskinen. Andre du kjøper separat må du synkronisere ved å trykke på sync-knappen på wii-en (sjekk vedlagt quick start-hefte) og sync-knappen på remoten samtidig.

7771122[/snapback]

FUNNET DET UT.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilket spill gleder dere dere til i 2007 av wii spill? Ta en liten topp 5 da!

Jeg gleder meg til: Medal of Honor Vanguard, Metroid Prime 3 Corruption, Prince of Persia Rival Swords, SSX Blur og Super Mario Galax, men noen av spillene skal jeg se hvordan karakterer og omtaler de får?!

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Hvilket spill gleder dere dere til i 2007? Ta en liten topp 5 da!

Jeg gleder meg til: Medal of Honor Vanguard, Metroid Prime 3 Corruption, Prince of Persia Rival Swords, SSX Blur og Super Mario Galax, men noen av spillene skal jeg se hvordan karakterer og omtaler de får?!

7855689[/snapback]

Topp listen min da:

1. Super Mario Galaxy

2. Metroid Prime 3

3. Exite truck

4. Super Smash Bros brawl(om det kommer i 2007)

5. SSX Blur

Lenke til kommentar

Eg holder faktisk ein knapp på MOH: Vanguard. Tror og håper Ea tar Wii seriøste. Spillene de har gitt ut har ihvertfall vert gode til no. Håper på ein god FPS opplevelse med MOH.

EDIT;

Kan forøvrig nevne at eg spillte Red Steel i Split Screen,3 player. Og det var fantastisk morro. Er så altfor altfor lenge siden eg eg har spillet med venner over split-screen. Og med 50" i hus blir det ikkje lenger så smått :p

Var fantastisk artig. Har no 3 kontroller sett i hus. I tillegg til at eg kjøpte med ein Wii heim til ein kamerat når eg var Oslo i helga. Så kontrollene skofter det ikkje på lenger :wee: Ser frem til mange herlige timer den neste tiden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...