Gå til innhold

Hjelp med spill til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vidt som jeg kan se har ikke Madden fått en lanseringsdato her i skandinavia. Tror nok ikke det er en tittel som prioriteres her i Europa, da fotballen er langt større er.

7730835[/snapback]

Siterer bare meg selv for å rette på at Madden er faktisk ute for Wii i Europa. Såg det på Elkjøp her i sted.

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du spilt av spillet egentlig? Red Steel blir bare bedre og bedre jo mer du spiller det. Gi det et par timer før du sier din mening.

7758587[/snapback]

Sier meg enig der. Jeg er en av de få jeg kjenner som ikke hadde problemer med kontrollen i begynnelsen, men uansett så var åpningsbrettene rimelig forferdelige. Konstant avbrytelser, og masse tutorialtekst som blokkerer for siktingen og ikke vil gå vekk, og rett og slett rimelig pinlnig. Men spillet tar seg sinnsykt opp, og de beste brettene er fantastiske.

Lenke til kommentar
Kjøpt red steel, men ikke så fornøyd. Hvem burde jeg velge hvis jeg skal bytte: Call Of Duty 3, Need For Speed Carbon eller Tony Hawk`s Downhilljam??

7758402[/snapback]

Spillet kan virke som horemalm i starten. Om du sliter med aim-bug`en. Slå av lyd og riste funksjon i wiimote. La spillet vokse på deg noen timer så blir det straks mye mye bedre :) Ser ut til at det er ein trend akkurat det der.

Lenke til kommentar
Har begynt å like det nå. Jeg likte kontrollene fra første gang jeg satte det i wii en jeg. Gleder meg til jeg får prøve multiplayer.

7759202[/snapback]

Godt å høre.

Prøvde multiplayer for første gang i forrigårs, og må si at det virket ganske OK. Litt merkelig siden man ikke kan cirkle-strafe rundt hverandre slik man gjør i alle andre FPS, men egentlig er jo det en god ting siden circle-strafing er en komplett teit og urealistisk spillmekanikk når man tenker over det. Var litt moro å drive å løpe fra gjemmested til gjemmested, dukke, reise seg opp igjen, og speide utover for å se hvor motstanderen kommer til å hoppe opp fra og håpe å få inn det første skuddet. Prøvde bare 2player, så må prøves ut mer før jeg kan si noe endelig.

Lenke til kommentar
bare skriver det her jeg....

Hvem har den billigste nintendo wii komponent kabelen? er det best å bare kjøpe på elkjøp for 499kr?

7734253[/snapback]

http://absoluttspill.no/

Hørt veldig mye bra om siden :) Har ikke bestilt noe derfra selv, pleier å bruke play.com på enkelte produkter.

7737619[/snapback]

Fikk min RGB kabel på torsdag.. Gikk kjempe fort! Bestilte den på mandag.. :)

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg vil bytte spill, men hvem skal jeg velge av call of duty 3 og need for speed carbon?

7760936[/snapback]

Har Carbon, og vil anbefale det, dersom du liker de andre spillene i serien. Grafikken er tilnærmet ps2, men allikevel kan et kjøp forsvares ved at kontrolleren fungerer ypperlig. Spillet i seg selv er heller ikke så aller værst, da du fortsatt kan style opp bilen omtrent slik som du ønsker. Er også et godt utvalg av biler, deriblant tyske merker som Audi :) COD 3 har jeg desverre ikke prøvd, men du kan lese en anmeldelse her Link

Lenke til kommentar
circle-strafing er en komplett teit og urealistisk spillmekanikk når man tenker over det

Hvorfor?

7761110[/snapback]

Se for deg åpningscenen i Saving Privat Ryan eller en eller annen scene fra Rambo 2, men istedet for at alle soldatene løper fra skjul til skjul og prøver å få inn ett skudd her og der, så danser alle i sirkler rundt hverandre mens de skyter.

Men... når jeg tenker over det hadde det jo vært genialt. Saving Privat Ryan balletten?? Fantastisk!

Lenke til kommentar
hva er det som er så dårlig med red steel?

7760961[/snapback]

Ble lei det. Men hva synes du som har carbon og tiltefunskjonen. Funker det bra?

Lyst på call of duty 3 også.

7761166[/snapback]

Som jeg påpekte i det jeg nettopp skrev til deg, kontrolleren funker ypperlig :) Du holder wii-remoten som et ratt, og det føles mye mer naturlig å spille. Har du prøvd tidligere NFS spill og likt dem, vil jeg tro dette er spillet for deg. Når det gjelder kjøp av enten Carbon eller COD 3, kan jeg ikke hjelpe deg,da jeg ikke har fått prøvd COD3 enda. Men kanskje det hadde vært en god ide å prøvd ut begge spillene selv? Er da tross alt du som skal ha spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...