Gå til innhold

Hjelp med spill til Nintendo Wii

SWRT91

Anbefalte innlegg

HVEM skal jeg velge mellom Red Steel, Call Of Duty 3 og Excite Truck?

Mest lyst på Red Steel, men når jeg leser/ser på de andre spillene vil jeg ha de også. Excite Truck er jeg redd jeg vil bli veldig fort lei av og lenge til det kommer. Når det gjelder de 2 andre så vil jeg ha et skytespill, selv om jeg skal ha metroid.

Hvem? Kanskje dere kan gi noen korte anmeldelser med pluss og minus sider?

Her kan man spørre om hvem spill som man burde velge og hvorfor. + At man kan få hjelp om spill man vil ha, men vet ikke nyaktig.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv hadde jeg kjøpt Red Steel. Men det er meg. Spørs jo åssen type spill du helst er ute etter. Call of duty 3 er nok ikke dumt valg det heller. Excite Truck kan sikkert være kjempemoro det også. Men som sagt synes jeg Red Steel virker mer spennende :)

Lenke til kommentar

Hmm. Har forstått at det er litt smak og behag når det gjelder COD3 vs Red Steel. Jeg vet ikke hva du bør velge. Jeg tror RS har lengst levetid av de 3 i hvert fall. Her har du anmeldelser av RS og COD3 på norsk i hvert fall.

Red Steel

COD3

Hvis du er engelskkyndig anbefaler jeg deg å lese ign og gamespots reviews av Excite Truck.

Lenke til kommentar
Ja, vil ha et spill som varer litt hvertfall, og vil helst ha Red Steel på grunn av at det også er multiplayer. Det er akkurat som å spille gamle golden eye spillet. Det RULER på multipayer(golden eye).

7719559[/snapback]

Finnes ikke bedre MP enn i GoldenEye :D

Lenke til kommentar

Tror du skal heller begynne å lese omtaler og slikt om spillene istedet for å spørre for hvert spill du lurer på. Vi har selv gjort det og det skader ikke å gjøre det selv.

Og hvorfor bruker du spoiler-taggen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Tror du skal heller begynne å lese omtaler og slikt om spillene istedet for å spørre for hvert spill du lurer på. Vi har selv gjort det og det skader ikke å gjøre det selv.

Og hvorfor bruker du spoiler-taggen i det hele tatt?

7720595[/snapback]

Når skal man bruke sånne da? Har lest og sett alle videoer som finnes av Excite Truck og Red Steel(bare så du vet).

Lenke til kommentar

Lurer selv på hvordan spill jeg skal kjøpe til Wii'en? Har Zelda TP, :)

men hva annet er og anbefale? Skal også kjøpe Wii Play.(for og få en ekstra Wiimote!)

EDIT: Madden 07 er det bra?

Endret av TheValue
Lenke til kommentar

Trur muligens eg ville valgt Red Steel utifra de, om eg fikk valget sånn uten videre. Da eg personlig krever å ha COD med god lyd og grafikk, og ikkje minst online del. Wii gir ingen av delen i det spillet desverre.

Skal forøvrig nevne at eg har Red Steel og syns det er veldig artig :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...