FSOL Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Har noen bin filer på 770mb og oppover og skulle gjerne ha brent dem ut på cd i nero. Jeg har enabla overburning, men likevel får jeg beskjed om at det er for lite plass på cden. Trenge jeg spesielle cdr for at dette skal virke (bruker verbatim), eller er er brennere min for gammal (mitsumi 4x)? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Det er ikke alle cd brennere som støtter overburning. Og det er tvilsomt at det går ann å overburne en 700Mb cd med 70Mb. Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 finnes det noen CD-er som er lett å få brent på denne størrelsen? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Har brent flere image filer på den størrelsen. Har en Plextor 24X. Brente en kopi av(orginal)Return to castle wolf. Den var ca. 770 mb. Platene jeg brukte da var MMORE. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Ei .bin fil på 770MB burde gå fint inn på en 80 minutters. Du bruker vel ikke 74min CD-er? Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Brukte du Nero? Hvilke innstillinger? Jeg prøvde med modus 2 men etter en "vellykket brenning" kunne ikke windows gjenkjenne formatet på cd'en.. Quote: On 2001-12-19 12:07, engen skrev:Har brent flere image filer på den størrelsen. Har en Plextor 24X. Brente en kopi av(orginal)Return to castle wolf. Den var ca. 770 mb. Platene jeg brukte da var MMORE. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 viss nero ikke greier å brenne bin fila, så kan du bruke ISOBuster til å hente ut filene inni bin fila for å deretter brenne filene ut på normal måte. :smile: Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Kjøp 90 minutters cd fra itbutikken.no det skal funke tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 ehm, bin/cue inneholder en god del grums som ikke kommer med på cd'en.. hent ned winiso, konverter bin/cue til iso, så får du se sånn ca. hvor mye plass du trenger. 700mb cd burde holde helt fint. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hvorfor ikke bruke cdrwin som støtter cue/bin?? fønker mye bedre... Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Bruk Fireburner. Lite og enkelt program til å brenne bin-filer, iso osv. Du får opp en oversikt over hvor mye plass Image'et tar på CDen. Har brukt programmet en del og det er mye bedre enn Nero til å brenne ISO og BIN... Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg har brukt Winimage istedet, det funker vel på samme måte? Quote: On 2001-12-19 15:56, Prelude skrev:viss nero ikke greier å brenne bin fila, så kan du bruke ISOBuster til å hente ut filene inni bin fila for å deretter brenne filene ut på normal måte. :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 En .bin-fil på 770MB inneholder subcodes og sånt, CUE-fila beskriver hva som er i fila og dermed hvordan den skal brennes. Hvis fx NERO blir satt feil blir CDen for liten eller herpa. Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 fiksa det! Brukte et genialt program som heter Daemon som simulerte bin fila utpakka på en cd (kunne faktisk installere direkte derfra også) og brukte nero til å ta en cd copy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå