Gozarpz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hadde planer om å skaffe GS-180, men synes plutselig det ble vanskelig å finne det til salgs. I følge elprice så erstattes GS180 med GS230, som jeg ikke har klart å finne mye info om, og jeg finner ingen forskjell. Finner heller ikke GS230 på Panasonic sine sider. Prisen er også ganske lik. Noen som vet om denne modellen har mic-inngang? Burde jeg bestille denne etterkommeren, eller bør jeg finne og skaffe meg et GS180? Lenke til kommentar
sunt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hadde planer om å skaffe GS-180, men synes plutselig det ble vanskelig å finne det til salgs. I følge elprice så erstattes GS180 med GS230, som jeg ikke har klart å finne mye info om, og jeg finner ingen forskjell. Finner heller ikke GS230 på Panasonic sine sider. Prisen er også ganske lik. Noen som vet om denne modellen har mic-inngang? Burde jeg bestille denne etterkommeren, eller bør jeg finne og skaffe meg et GS180? 7719208[/snapback] Du mener sikkert GS320 ?Du finner omtale av den på linken her!. I følge forfatteren av artiklen kommer denne til å erstatte alle Panasonic sine CCD-kameraer. Den markerer også at Panasonic ikke vil satse særlig mye på dv-kameraer lengre. Lanseringen av dette kameraet blir vel som slags farvel til dv-kameraer, framtiden er HD. Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Fant info på en tysk side, finner ikke siden i farta, og det virker som om det blir nærmest identisk til GS180. Her kan du se kameraet hos elprice: GS230 Lenke til kommentar
sunt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fant info på en tysk side, finner ikke siden i farta, og det virker som om det blir nærmest identisk til GS180. Her kan du se kameraet hos elprice: GS230 7731185[/snapback] Hmm, ser ut som det er to nye kameraer på vei da... er ikke like data på de. Lenke til kommentar
sunt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Det kommer fire nye modeller fra Panasonic, de skal erstatte nåværende serie med DV-kameraer. Følgende modeller kommer utover ettervinteren: DV-GS60 - rimeligst i den nye serien med 30x optisk zoom NV-GS230 - for viderekomne brukere, bl.a med optisk stabilisator NV-GS320 - for viderekomne brukere, bl.a med optisk stabilisator NV-GS80 - Panasonic’s super-telescopic model med 32x optisk zoom Kilde: computeractive.co.uk Endret 15. januar 2007 av sunt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Panasonic GS500 fortsetter, og blir ikke byttet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå