propers404 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei.. Kjøpte for noen uker siden et sånt: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=48003 Hadde ingen spesielle problemer med det helt til jeg formaterte sist. Innstalerte drivere og alt gikk fint. Men nå har tastaturet begynt å streike noen ganger, som er litt irriterene. Når jeg fks. skal skrive noe og skal slette noen ting med backspc tasten, så bare gidder den ikke første gangen og jeg må trykke mange ganger.. Har nettopp spillt battlefield vietnam og fikk såvidt gått fremover. Nå bruker jeg et annet OEM tastatur fra acer med usb kabel og det fungerer helt fint. Det jeg trenger å vite er om det er noe med tastaturet eller softwaren. Edit: Må bare legge til at musa funker helt fint. Endret 14. januar 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ingen som vet hva problemet kan være?? Edit: Tastaturet slutter å funke når jeg holder inne fks. W en liten stund. Da må jeg trykke den ned på nytt og så skjer det samme. Endret 14. januar 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå