Mirror Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg regner med at det er plass til mine to 8800GTX kort på dette hovedkortet, men for sikkerhets skyld lager jeg en post her. Etter å ha sett en stund på det bildet ser det ut som heatpipen vil blokke for det ene 8800gts kortet, eller vil det gå over heatpipen? På forhånd takk. Mvh. Martin. Vil bare være 100% sikker før jeg bestiller hovedkort, ettersom grafikkortene allerede er på vei i posten. Beklager om dette passer bedre i hovedkort tråden også, men tenkte det ville passe her. Endret 14. januar 2007 av speed91 Lenke til kommentar
NadeN Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hvis hovedkortet er beregnet for sli vil jo sli få plass se her: http://www.oc.com.tw/article/0611/imgs/nvg...seshow-0037.jpg Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Greit, måtte bare være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 det er plass i masse vis her ja de 2 gtx korta skal stå på de blåe pci-expres kanalen Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Vet hvor de skal stå, bare at heatpipen så faretruende nær. Nå er denne tråden besvart og kan låses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå