Skymaster Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Så lenge jeg ikke har kryptering aktivert på ruteren, finner den bærbare maskinen min nettverket, men når jeg setter på kryptering så forsvinner alle(!) nettverk i oversiktlisten over trådløse nettverk i området. Skjer både med WEP og WPA-kryptering. Det er et innebygd trådløst nettverkskort, og maskinen er av typen IMB ThinkPad. Operativsystemet er Windows XP Proffessional med Novell installert. Jeg prøvd flere forskjellige rutere, men ingenting virker. SMC Barricade SuperG, Netgear, og nå sist D-Link DI-624+. Den er lånt av skolen, og IT-ansvarlig sier det nettverkskortet skal fungere på alle typer kryptering. Noen som har vært borti noe lignende? Endret 14. januar 2007 av Skymaster Lenke til kommentar
kense Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Inst. nyeste drivere og bruk annen trådløs software, windows sin kan være noe buggy. Lenke til kommentar
Skymaster Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Inst. nyeste drivere og bruk annen trådløs software, windows sin kan være noe buggy. 7771649[/snapback] Takk for svar. Får kikke etter drivere og se om det hjelper med nyere versjon. Har du forslag til trådløs software jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå