pong Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hallo. Jeg fikk for en god stund siden et nytt skjermkort, et 7800 gt. I motsettning til det forje skjermkortet som hadde s-video utgang så er det ikke det samme på dette skjermkortet. Helt erlig har jeg ikke peiling for manualen som fulgte med er helt feil, den tror at skjermkortet mitt har en vanlig VGA utgang, noe som er helt feil da den har bare 2 dvi utganger og en spesiel tv-ut. Jeg har lagt med et bilde av tv utgangen, så kan dere se hva det er for en standard. Etter det så blir det vell å finne adapter da Endret 14. januar 2007 av pong Lenke til kommentar
pong Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Rettet opp en liten feil der, bilde er nå lastet opp. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Adapter til s-video, men hva? Unnskyld meg, men jeg har problemer med å skjønne spørsmålet. Hva hva? Lenke til kommentar
pong Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Gonzo da, hva for en tv utgang er det på bildet? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 fulgte det ikke med noen kabler? og hvilke produsent er det, (asus, gainward el.) Det var en veldig rar port. Det skal være en s-video, men det virker som om produsenten har valgt en annen standard. Lenke til kommentar
pong Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 et øyeblikk så skal jeg se hva som fulgte med. Lenke til kommentar
pong Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 fy flate detta er rart, det fulgte med en haug s-video kabler og adaptere, ingen passer til den porten. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.svideo.com/6110017500.html jeg fant noe som ligner her, det rare er at dette er en spesiell ATI kabel. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det du skal bruke er en forgreiningskabel som ser ut som den nr. 5 på bildet Lenke til kommentar
pong Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Tror jeg kontakter leverandøren jeg, takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå