Gå til innhold

Pinnacle kræsjer ved lagring på ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Problemet er at når jeg prøver å lagre filmen jeg har laget i Pinnacle på den _eksterne_ harddisken min så klikker hele Pinnacle, uansett hva jeg gjør. Velger jeg f.eks å lagre på pc`n jeg har laget filmen på så funker det helt fint. Hva skjer?

Verdt å merke seg er kanskje at den eksterne harddisken er koblet inn i en annen pc på nettverket for så å bli delt gjennom nettverket. Kan dette ha noe med noe som helst å gjøre?

Det er nemmelig ikke mer plass på pc`n jeg redigerer filmene, så derfor har jeg kjøpt en ekstern harddisk som jeg tenkte jeg kunne dele gjennom nettverket å lagre filmene mine på den, men når jeg prøver det så klikker den jo bare!

Takker for alle svar=)

Endret av WaX[s]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nemmelig ikke mer plass på pc`n jeg redigerer filmene, så derfor har jeg kjøpt en ekstern harddisk som jeg tenkte jeg kunne dele gjennom nettverket å lagre filmene mine på den, men når jeg prøver det så klikker den jo bare!

Takker for alle svar=)

7718926[/snapback]

Kanskje du har svaret her? Windows er ikke glad i fulle disker (over 2/3). Dessuten kan det være ext.disken din, er det firewire eller usb? er den koblet via router? Er routeren åpnet? Mange feikilder her, prøv å plugge den til maskina du redigerer på og/ eller rydd litt på disken din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...