iNtensimilla Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Mamma satt på iTunes med sin Nano 2G 2GB når hun trykket på "løs ut" tegnet ved siden av Nano`en. Da gikk det "Do not disconnect" tegnet bort og det kom et batteri frem. Så dro jeg ut kabelen og plugget den inn igjen, men da ville den ikke koble til. Så jeg restartet maskinen, men det hjalp ikke.. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 La den stå koblet til en stund så batteriet blir ladet opp litt. Av og til klarer ikke USB'en å gi mer strøm enn iPoden bruker når den leker med iTunes. Hvertfall min erfaring. Du kan også prøve en restart på iPoden, holde menu og select (knappen i midten) inne til ett sølvfarget eple dukker opp. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 La den stå koblet til en stund så batteriet blir ladet opp litt.Av og til klarer ikke USB'en å gi mer strøm enn iPoden bruker når den leker med iTunes. Hvertfall min erfaring. Du kan også prøve en restart på iPoden, holde menu og select (knappen i midten) inne til ett sølvfarget eple dukker opp. 7718972[/snapback] Takk for hjelpen! Jeg restartet den, så koblet jeg den til, da så det ut til å fungere igjen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Takk for hjelpen! Jeg restartet den, så koblet jeg den til, da så det ut til å fungere igjen 7719022[/snapback] Bare hyggelig, en restart løser det meste med iPoden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå