Hashtægg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Må finne et bilde til imorra som jeg skal analysere i løpet av uken. Bildet kan være maleri eller fotografi. Trenger et fra en forsåvidt kjent person, og bildet må være litt enkelt å skrive en kort analysere på 1-2 sider. (: Endret 14. januar 2007 av Demille Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Vel, du kan vel prøve å bruke et av de "memorable"-bildene...? eg. Eddie Adams, et fra 9/11 eller noe... kanskje du får litt ekstra points for å ta et viktig bilde Endret 25. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Umm, hva slags bilde kunne du tenke deg? Hvor kjent må personen være? Kunne sikkert gravd frem noen råflotte natur-fotografier, men vet ikke helt om det er det du er ute etter. Hva slags analyse forresten, er det i forbindelse med norskundervisning og denslags tull, eller medie-fag? Se her for flotte naturfotografier: http://lonelywolf2.deviantart.com/gallery/ Ellers har vel Odd Nerdrum en del bilder det er lett å skrive litt om, Salvador Dali (jeg hadde valgt han) maler veldig gode bilder som man kan skrive en del om, Brudeferden i Hardanger kan være en idé, .. Endret 14. januar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Umm, hva slags bilde kunne du tenke deg? Hvor kjent må personen være? Kunne sikkert gravd frem noen råflotte natur-fotografier, men vet ikke helt om det er det du er ute etter. Hva slags analyse forresten, er det i forbindelse med norskundervisning og denslags tull, eller medie-fag? 7718984[/snapback] Det er norskundervisning. Ute etter egentlig hva som helst. (: gizmomats: Tusen takk, det var egentlig veldig bra forslag. Jah, tusen takk til begge. Endret 14. januar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå