candymann Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Synes heller jeg kunne fått avslag, men det ble det nå ikke 7727707[/snapback] Så du fikk ikke det billig nok?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Så du fikk ikke det billig nok?? 7727800[/snapback] Egentlig ikke da jeg ikke eier penger !! Er helt blakk jeg nå! Endret 15. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Det var nok en grunn til at kortet kostet 3999 alikevel. Men så lenge det funker, så spiller det vel egentlig ikke noen rolle nei når man sparer tusen kroner. Men hvis det er ripa opp og sånt så spørs det.. Men synes alikevel det nettsteden skal informere om sånt, dårlig. Endret 15. januar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Så du fikk ikke det billig nok?? 7727800[/snapback] Egentlig ikke da jeg ikke eier penger !! Er helt blakk jeg nå! 7727823[/snapback] Du høres ut som en ekte dataentusiast Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du høres ut som en ekte dataentusiast 7729203[/snapback] Vel kan vel ikke si noe imot det Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Reagerte også på for en latterlig liten eske Club3D hadde pakket kortet sitt i I forhold til andre kort jeg har hatt. Og masterit hadde igjen pakket Club3D esken i en eske som var omtrent like lang eller litt kortere. Så Club3D eska lå diagonalt i ytterste eske. Dette fikk meg bekymret. Trodde jeg hadde fått feil vare eller noe Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Reagerte også på for en latterlig liten eske Club3D hadde pakket kortet sitt i I forhold til andre kort jeg har hatt. Og masterit hadde igjen pakket Club3D esken i en eske som var omtrent like lang eller litt kortere. Så Club3D eska lå diagonalt i ytterste eske. Dette fikk meg bekymret. Trodde jeg hadde fått feil vare eller noe 7730528[/snapback] Trodde jeg hadde fått feil jeg og men le glad over at den var så liten da alle eskene mine på rommet tar så elendig stor plass Alle som bestilte samme dag som meg får nytt som ble utsedt igår og må sende det gamle i retur på den retur lappen som følge med til Club3D ikke masterIT det gjelder altså alle som har bestilt innen samme periode som meg, men de har ringt meg så de har sikert ringt dere og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå