Drunk_Panda Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Etter en nærmere titt på mitt 8800GTX kort ser jeg at det er små striper på pinnene på skjermkortet mitt, det er også små hakk der du skal låse fast skjermkortet til Hk'et :S er dette standard prosedyre på alle skjermkort under tester o.l eller er det tegn på at det er brukt? Ikke at jeg bryr meg sånn veldig mye, men har nå kjøpt et nytt skjermkort... Edit: Ser også at emballasjen selve kortet var i var teipet igjen. Altså den gule lappen det stod attention på var åpnet fra før. Endret 14. januar 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det kan hende at kortet er blitt sendt tilbake ved bruk av angreretten. Da er det ikke alltid at delene havner på biligsalg(demovarer ol.) Så ja, det kan hende at du har fått et brukt kort. edit, jeg så editen din, jeg hadde sendt kortet tilbake, eller krevd noe penger refundert fordi du har betalt full pris for noe som er åpnet/brukt fra før. Endret 14. januar 2007 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvor kjøpte du kortet ? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 kjøpe det hos masterit.no, The_Ghost fikk vist også et brukt kort.. :S Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 kjøpe det hos masterit.no, The_Ghost fikk vist også et brukt kort.. :S 7719176[/snapback] det er jo de som selger 8800GTX så jeevli billig.... Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 de solgte det veldig billig, er oppe i normale priser nå... kjøpte det for 3995, det koster 5100+ nå Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Får mitt kort i morgen. Det er også bestilt fra masterit.no. Skal sjekke om det er brukt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 syntes du burde sende det tilbake, og kreve ett nytt et. Hvis jeg kjøper en vare, og embalasjen er åpnet, ser jeg på varen som brukt, selv om det kanskje ikke er brukt i det hele tatt, men når du kjøper noe nytt, da skal det være nytt og uåpnet. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det funka, ville jeg ikke sendt det tilbake. Ville bare sendt en klage mail og bedt om rabatt. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ærlig talt, selv om det skulle vise seg å være litt brukt så gidder jeg ikke å sende det tilbake. Man har jo fremdeles full garanti. Og så lenge det ikke er noe feil på det så gjør det ikke så mye. Orker ikke all ventetiden. Fikk det i tillegg veldig billig. 3995,- var jo uslåelig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hmm... Kan lure på om det å gi folk angrerettskort/evt reparerte kort fra leverandør er en måte å ta inn på den lave prisen de satt, det var jo sikkert ingen profitt på dette tilbudet, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det funka, ville jeg ikke sendt det tilbake. Ville bare sendt en klage mail og bedt om rabatt. 7719243[/snapback] Vel er ikke lett å få testa det... har ikke fått hk'et mitt enda, så jeg kan vel like godt be om å få nytt? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det funka, ville jeg ikke sendt det tilbake. Ville bare sendt en klage mail og bedt om rabatt. 7719243[/snapback] Vel er ikke lett å få testa det... har ikke fått hk'et mitt enda, så jeg kan vel like godt be om å få nytt? 7719260[/snapback] Ikke gidd å lag noe styr av det. Du kan jo sende de en mail og si at sånt bør de ikke gjøre. Men ikke noe å lage styr for. Synes jeg. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg hadde muligens sendt det inn og krevd å få et nytt ett, bare om så for å få firmaet til å slutte med slikt tull i framtiden. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 så lenge kortet fungerer fint, og garantien er likedan, ville jeg ikke brydd meg.. fikk jo det tross alt over 1000kr billigere.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jo, hadde vel selv følt meg litt småsnytt, men om kortet hadde funket som det skulle tror jeg ikke jeg hadde giddet bryet. Men meldt i fra på mail hadde jeg gjort, nytt skal være nytt mener jeg på, slik at de ikke gjør dette til en vane. Endret 14. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Ash Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg fikk akkurat det samme fra Master-IT. Og jeg har fått tilsendt et nytt kort i Posten etter at jeg klagde på det. Det som slo meg når jeg fikk det nye kortet er at pakken var plastet inn som man forventer når man kjøper en ny vare, men antistat posen var åpnet (det gule forseglingsklistremerket var brutt) også teipet igjen med vanlig blank "kontor" teip. Min konklusjon er at mest sannsynlig har Club 3D åpnet kortene før de ble pakket i pappeskene sine og sendt ut til leverandørene også "slurvet" med forseglingen etter at de var ferdige med hva de nå enn gjorde. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er en ting dere skal være klar over... Den første batchen med kort fra nVidia (vet ikke om dette er kort fra denne) hadde trøbbel med en motstand. Alle de kortene det gjalt måtte bli tatt ut av posen, få byttet motstand, og bli testet på nytt... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fikk mitt kort fra masterit.no i dag. Samme her... Var plastikk på esken, men en blank teip satt over den gule forseglingen på posen. Så da må det være Club3D selv som har byttet kort. La merke til en annen ting... Og det var at kortet hadde ingen Club3D klistremerke på viften eller oppå kjøleren. Den hadde bare nVidia klistremerke. Akkurat slik som referansekortene til nVidia. Vanligvis bruker jo produsenten å sette på sitt eget klistremerke. Dette får meg til å tro at Club3D har hatt det så travelt med å få kortene ut på markedet at de ikke har orket å ta seg tid til dette. Hva med dere andre? Har dere nVidia klistremerke på viften? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har ikke lest hele, men som jeg også har skrivd i posten om MasterIT så for jeg nytt tilsend idag og sender det jeg har nå tilbake når jeg motar det nye Synes heller jeg kunne fått avslag, men det ble det nå ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå