Landkrabben Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei, lurer på det finnes noen tv-kort til bærbar der man kan koble seg innpå med Playstion 2, altså bruke lap-top skjermen til og spille PS2 på.??,,, hadde vore max visst det gikk ann.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det avhenger av hva slags innganger du har på pc'en. Har selv spilt PS2 på bærbar ved hjelp av et PCMCIA-tvkort. Så lenge det har kompositt-inngang, så fungerer dette som bare juling. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Det avhenger av hva slags innganger du har på pc'en. Har selv spilt PS2 på bærbar ved hjelp av et PCMCIA-tvkort. Så lenge det har kompositt-inngang, så fungerer dette som bare juling. 7718740[/snapback] Jeg vet ikke helt, men denne pcen har jeg www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72082 Har du ett tv-kort og anbefale? Endret 14. januar 2007 av Landkrabben Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ser at det har ExpressCard 54/32 inngang, så da må vel dette gå fint? Sikkert mange flere her inne som er bedre kvalifisert til å svare på dette enn meg. Jeg har bare spilt PS2 på bærbar, jeg Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Du har også flere USB2.0-varianter å velge i, og disse skal vel være kompatible med det meste. Endret 14. januar 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå