Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En kveld som gikk helt galt

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Min pikk forsvinner med engang eg ser en kondom. prøvd kondom 2 ganger, tatt den av med engang og fortsatt uten. (Har ikkje blitt pappa nei)

når du er drita så har du unskyldning:P er så glad det fins p-piller etc =)

7731696[/snapback]

Hvorfor den innstillingen? Jeg synes det er litt skremmende egentlig, hva om det faktisk hadde skjedd at du hadde gjort jenta gravid de to gangene da (dersom det er to forskjellige jenter vel og merke), hva hadde du gjort da? Da måtte du pent stått til ansvar for dine holdninger, noe som hadde ført til en endring i livssituasjonen din.

Og nei, selv om du er drita så har du ikke en unnskyldning! Dersom du ikke er voksen nok til å stå til ansvar for det du har gjort, trenger du ikke utføre usikker sex og utsette den stakkars jenta muligens graviditet!

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men har du hørt om kjønnssykdommer? :nei:

7740532[/snapback]

Vel det var i 2 forskjellige forhold. begge 2 hadde ingenting.. og ho hadde slurva litt med p-pilla. så vi ville bruke kondom just to be sure. men så droppa vi det. samme begge ganger. er ikkje akkuratt en crime da. og det dama som bestemmer om det skjer. en er 2 personer i det. hadde ikkje skjedd visst det var kun eg som ville ta av kondomen.

Når du er drita, så har du en unskyldning til å ikkje få den opp som var det eg sikta til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha Steffy!

Spoken like a true Virgin. Ikke faen om du hadde sagt nei om du traff ei villt fremmed jente som var super heit og ville ha sex med deg, fordi du ikke var 100% sikker på at hu ikke hadde rusk i forgasseren....

Dont lie:p

7743181[/snapback]

Jeg er ikke bare langt ifra jomfru, men jeg har også sagt nei til sex. Kondom er uaktuelt, og jeg verdsetter tissen min nok til å ikke utsette den for farlige fitter. Man trenger ikke se mange hakk over jævlig ut før man får tilfeldige tilbud enten på byen eller i sydenlandene.

Nå skal det være sagt at jeg har litt selvkontroll, så jeg skiller meg tydeligvis ut fra standarden din.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har man ikke sex med jenter man ikke er sikker på. Takket nei til sex flere ganger selv.

Skal vel også nevnes at jeg har glemt å takke nei grunnet for lite blod i alkoholomløpet, men som den ansvarsbevisste fyrvokteren jeg er, har jeg da sjekket meg hos lege etterpå.

Kondom er greit til du har prøvd uten.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...