Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En kveld som gikk helt galt

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Så, klokken rundet 04.00 på kvelden og jeg satt på nachspiel. Fikk så en telefon fra en jente som ringte og sa hun "trengte noen til å passe på seg". Jeg takket selvfølgelig ja til tilbudet og hev meg av gårde som den helten jeg er.

Det er her det skjærer seg, jeg kommer inn, hun har tent lyst, alt er perfekt. Vi begynner rolig på sengen og alt går helt fint. Etter å ha gitt mine første støt, så kjenner jeg at kondomet er rart, virket som den ikke hadde noe glidemiddel i det hele tatt. Jeg prøver mer og på toppen av alt forsvinner ereksjonen. Kan legges til at jeg hadde drukket en god del. Vi prøvde å skifte kondom, men kvelden ble aldri helt den samme.

Så, skjer det alle? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min pikk forsvinner med engang eg ser en kondom. prøvd kondom 2 ganger, tatt den av med engang og fortsatt uten. (Har ikkje blitt pappa nei)

når du er drita så har du unskyldning:P er så glad det fins p-piller etc =)

7731696[/snapback]

Nå kjenner jeg ikke deg og du får unskylde at jeg tenner litt (ikke på den gode måten)...men jeg blir så ufattelig provosert av den type holdning. Kondomer er der for å beskytte DEG og HENNE...og at du har en så likgyldig holdning til seksuelt overførbare sykdommer er sjokkerende. Du kan si du vet hvem du har sex med så mye du vil, men når alt kommer ned til alt..kan du bare stole på deg selv. Og når du her forteller hvilken holdning du har til kondom....så bør svær få stole på deg.

Til trådstarter: Det skjer, spøk om det, le om det, klin og kyss og stryk og ha det moro..ikke la det ødelegge resten av moroa!!

AKIRA

Lenke til kommentar
Min pikk forsvinner med engang eg ser en kondom. prøvd kondom 2 ganger, tatt den av med engang og fortsatt uten. (Har ikkje blitt pappa nei)

7731696[/snapback]

Jeg blir også provosert av sånne holdninger. Det er nesten så jeg syns du fortjener å få deg en smekk. Kanskje du skjønner mer av alvoret da?

Lenke til kommentar

7731696[/snapback]

Hvorfor den innstillingen? Jeg synes det er litt skremmende egentlig, hva om det faktisk hadde skjedd at du hadde gjort jenta gravid de to gangene da (dersom det er to forskjellige jenter vel og merke), hva hadde du gjort da? Da måtte du pent stått til ansvar for dine holdninger, noe som hadde ført til en endring i livssituasjonen din.

Og nei, selv om du er drita så har du ikke en unnskyldning! Dersom du ikke er voksen nok til å stå til ansvar for det du har gjort, trenger du ikke utføre usikker sex og utsette den stakkars jenta muligens graviditet!

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men har du hørt om kjønnssykdommer? :nei:

Lenke til kommentar

Han nevner over at det er med en dame og at hun tok angrepille etterpå.

Dog er det ikke særlig pent heller da en angrepille er ingen behagelig opplevelse for kroppen og i mer ment som en nødpille og ikke en erstattning til kondom. Det var også frykten da den ble gjort fritt tilgjengelig....case in point!

Så jeg håper inderlig at alle gir kondom en ny sjanse og selv om man har dårlig erfaring med ett merke så finnes det flere.

Ta vare på helsa og stol bare på deg selv samme hva han eller hun måtte si om "jeg er har ikke noe farlig".

AKIRA

Lenke til kommentar
Jeg har en veldig fin regel om at jeg ikke har sex med jenter som ikke går på pillen, og som jeg ikke stoler 100% på ikke har noe rusk i maskineriet. Hvis jeg er i tvil, så dropper jeg heller sex.

7742976[/snapback]

Så hvis hun går på p-sprøyte eller noe annet så er sex heelt uaktuelt? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...