pinpoint Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har en P4 2.533 (boxed) sammen med msi 845pe max2. temperaturen i biosen viser 50 grader cel. hele tiden... er vel litt mye? (Får ikke de forksjellige programmene til HK`et til å fungere heller)Pcen virker ok stabil ellers. Fjernet cpuvifta - regner med at med dette spolerte jeg kjølepastaen som fulgte med, eller? noen som har erfaring? Lenke til kommentar
tokov Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har samme Hk som deg, tempen varierer fra ca 35-50 grader. fungerer programmene som fulgte med HK hos meg.. Lenke til kommentar
PolitriX Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har samme problem som deg, men pc alert funker dog viser den ikke cpu fan rpm eller system fan rpm. min er ca 50c idel og kan være helt oppe i 68c load under spill. Skjønner heller ikke hva det kan være, men jeg har ikke kabinett vifter ( så kansje det kan være en case) Men jeg lure på om jeg skal være bekymret for temp Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 ta en bios update. dette løste problemet hos meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå