Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Dette blir vel en av spot'ene som kommer på TV i nærmeste framtid. Synes den legger lite fokus på hovedformålet til maskinen, nemlig spill. Også overrasker det meg ikke at de bruker "target"-grafikk fra MotorStorm, ikke den reelle... Edit: Her er forresten en target vs. gameplay fra Gametrailers.com, hvis det skulle være noen som ikke har fått med seg den. Endret 14. januar 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Denne er grisegammel! Hvor lenge har denne florert på nettet egentlig? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 det der er ingen reklame, men en av desse skadde småfilmene som sony har laget for og skryte av bluray og cell... Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) syns det var en utrolig bra reklame egentlig uansett mye bedre en wii sin http://www.youtube.com/watch?v=mnmyfjOynK4 det der er ingen reklame, men en av desse skadde småfilmene som sony har laget for og skryte av bluray og cell... skadd? nei for guds skyld ikke reklamer for et produkt de har laget Endret 14. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Haha, Wii vs. PS3 var jo genial! Snakk om å treffe spikerhodet! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Dette blir vel en av spot'ene som kommer på TV i nærmeste framtid. Synes den legger lite fokus på hovedformålet til maskinen, nemlig spill. Også overrasker det meg ikke at de bruker "target"-grafikk fra MotorStorm, ikke den reelle... Edit: Her er forresten en target vs. gameplay fra Gametrailers.com, hvis det skulle være noen som ikke har fått med seg den. 7718524[/snapback] Merkelig at de ikke viser fram gameplay, men heller velger å fokusere på specs som ingen forstår. Folk driter i hvor mange gigaflops en prosessor er på, det folk er interresert i, er å se på spill. Nå la de riktignok inn en video med 10 sek. "gameplay", men jeg likte mye bedre Nintendo sin amerikanske Wii-reklame (wii would like to play), og jeg tror at den kan ha bidratt sterkt til det svært gode Wii-salget i USA. PS3 reklamene derimot, var obskure, og beregnet på ett fåtall av teknofile, så jeg synes at det var merkelig at det var slik de fokuserte. syns det var en utrolig bra reklame egentlig uansett mye bedre en wii sin http://www.youtube.com/watch?v=mnmyfjOynK4 Det der er ikke en reklame laget av nintendo, men en køddevideo laget av G4 for tv-programmet "Attack of the Show". Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 syns det var en utrolig bra reklame egentlig uansett mye bedre en wii sin http://www.youtube.com/watch?v=mnmyfjOynK4 det der er ingen reklame, men en av desse skadde småfilmene som sony har laget for og skryte av bluray og cell... skadd? nei for guds skyld ikke reklamer for et produkt de har laget 7718639[/snapback] la meg utdype litt... kvifor må dei alltid mase om så bra cell og bluray og lagringskapasitet er..mainstream bryr seg ikkje om det...lag heller en film om alle spilla som kommer til konsollen, ikkje så mange gigaherz og terraflops som konsollen klarer og spytte ut...den reklamen til wii hvor desse små japsene kjører rundt dør til dør og seier "wii wants to play" så står dei og veiver med denne kontrollen er mykje artigare og forklarar bedre hva wiien står får, enn en forklaring av hvor kraftig og fenomenal konsollen er ren ytelsesmessig, sony av alle burde vite att det er ikkje alltid den kraftigeste konsollen som selger mest. Vi trenger vel ikkje gå lengre bak enn 1 generasjon for og finne ut det... Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg likte i hvertfall den ps3 reklamen. Du må tenke litt, litt mer meningsfylt reklame. Kanskje bare meg som liker sånn men Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg synes det var udefinert, og tror at mainstream-kunder kommer til å tenke "Hva faen..?" Av det PS3 kan skilte med, så synes jeg dette var heller labert... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Dette blir vel en av spot'ene som kommer på TV i nærmeste framtid. Synes den legger lite fokus på hovedformålet til maskinen, nemlig spill. Også overrasker det meg ikke at de bruker "target"-grafikk fra MotorStorm, ikke den reelle... Edit: Her er forresten en target vs. gameplay fra Gametrailers.com, hvis det skulle være noen som ikke har fått med seg den. 7718524[/snapback] Det er det som er target grafikk og ja jeg har sett gametrailers sin demonstrasjon. Men jeg har faktisk prøvd MotorStorm og det ser minst like bra ut, om ikke mye bedre på en ordentlig HD skjerm. Er mye av detaljene som forsvinner på den lavoppløselige klippet der. Grafikken er jo ikke noe annet enn det vi ser fra f.eks Gears of War eller Lost Planet, men forskjellen er at Xbox360 har ufattelig begrensa omgivelser. Gears of War og Lost Planet er svært begrenset, mens PS3 sin Cell er egnet til å rendre ufattelig svære omgivelser. Endret 14. januar 2007 av Avean Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Sorry Avean, men du har troverdigheten til en bananflue når det gjelder dine utsagn om PS3. Venter til jeg får sett det selv heller, da. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 [snip]Grafikken er jo ikke noe annet enn det vi ser fra f.eks Gears of War eller Lost Planet, men forskjellen er at Xbox360 har ufattelig begrensa omgivelser. Gears of War og Lost Planet er svært begrenset, mens PS3 sin Cell er egnet til å rendre ufattelig svære omgivelser. 7718880[/snapback] Hæ? Den der vil jeg ha en vitenskaplig forklaring på. Hva er det nøyaktig som gjør Cell mer egnet til å rendre "ufattelig svære omgivelser", mens Xenon er begrenset på det området? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ja no blei eg meget nysjerrig sjølv avean...please explain you're statement.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ja no blei eg meget nysjerrig sjølv avean...please explain you're statement.. 7718944[/snapback] Ja gjør det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Alltid litt snop å finne her på forumet. Avean har sikkert spillt spillet(demoen?) i og med at han har PS3 sjøl etter det eg har fått med meg. Uansett har sony sine reklame for PS godt i dass etter PS1, der man faktisk fikk servert flotte klipp fra spill. Husker spesielt F1 reklamene. I tillegg hadde dei eit godt slogan tilbake den gangen også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Grafikken er jo ikke noe annet enn det vi ser fra f.eks Gears of War eller Lost Planet, men forskjellen er at Xbox360 har ufattelig begrensa omgivelser. Gears of War og Lost Planet er svært begrenset, mens PS3 sin Cell er egnet til å rendre ufattelig svære omgivelser. 7718880[/snapback] PS2 sin Emotion Engine er beregnet for å takle ufattelig store omgivelser, større enn Xbox 360, bare se på We Love Katamari! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Syns reklamen la litt for mykje vekt på cell-prosessoren. Ps3 er jo vesentleg meir enn det. Sannsynlegvis er den nok berre ein av fleire reklamefilmar i kampanjen. Og kva er dette tullet om at dette er target renderen det er video av? Det der er gameplay! Du finn ikkje det der i target renderen. Og det ser MEGET bra ut. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Syns reklamen la litt for mykje vekt på cell-prosessoren. Ps3 er jo vesentleg meir enn det. Sannsynlegvis er den nok berre ein av fleire reklamefilmar i kampanjen.Og kva er dette tullet om at dette er target renderen det er video av? Det der er gameplay! Du finn ikkje det der i target renderen. Og det ser MEGET bra ut. 7720473[/snapback] Du har helt rett Shred, dette er IKKE fra target renderen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mannen i gata kommer ikke til å skjønne hva all plubbet om HD grafikk, Cell prosessor og Blu-Ray egentlig betyr. Håper ikke det er reklamen til PS3 for om det er satser den helt totalt feil. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Skal heller ta tilbake utsagnet fra post #1; det ser ut til at de har blandet pre-rendered og gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå