Hashtægg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Skjermen min har en del "flekker". Eller fingervatrykk som så har blitt smurt utover. Jeg fikk råd om å spraye litt vindu-rens på ei fille, slik at den ble litt fuktig, for så å dra den over flekkene.. Men det ble egentlig bare værre. Så lurer på om noen vet om andre bedre måter jeg kan fjerne flekkene på. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fuktig mikrofiberklut pleier å gjøre susen, men vær forsiktig .. ellers funker også sånne våtservietter til rens av brilleglass bra. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Visse ting gjør man bare ikke, og å bruke glassrens på en skjør plastskjerm er en av dem. Vet ikke om skjermen fortsatt kan reddes, men følg tipset til Wibla i alle fall. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det finnes noen små svamper, som kan brukes til generell rengjøring. De er genial til både lcd og crt skjermer også. Du trenger ikke gnikke hardt med dem, og alle flekkene forsvinner fra skjermen. Vet ikke hva de heter, men det er en myk, hvit og svært finmasket svamplignende kloss (herregud for en forklaring). Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Tørre svamper? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Visse ting gjør man bare ikke, og å bruke glassrens på en skjør plastskjerm er en av dem. Vet ikke om skjermen fortsatt kan reddes, men følg tipset til Wibla i alle fall. 7718679[/snapback] javel? har brukt brillerens i årevis uten noen følger... Edit: om skjermen er skikklig skitten av fett og annet så skyller jeg opp en microfille i en svak zalo blanding i lunket/passe varmt vann, og så vasker jeg den forsiktig og tørker godt med noe som ikke støver. Endret 14. januar 2007 av Blacki Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er en tråd om det samme her..... "bruk forumet" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=689808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg