Vegard87 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har en wirescreen skjerm. Når jeg spiller warcraft 3 blir bildet dratt ut, og jeg får feil forhold. er det mulig å ha 2 svarte partier på hver side av skjermen å ha riktig forhold? jeg har prøvd funskjonen i ATI CCC, men den virket ikke, ble alikevel strukket ut. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det der er ett problem for mange med ws, går visstnok ikke ann med ATi kort. Mange skjermer klarer også oppgaven, så du får se litt i skjermmenyene. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 jeg fant en instilling i CCC der jeg kunne velge center, det virket kun dåg kun på noen få oppløsninger. men det løste problemet mitt. riktignok ikke optimalt, fikk litt svart på toppen og på bunn i tillegg til på sidene Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ikke meninga å kuppe tråden, men hvordan gjøres dette med NVIDIA-kort? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) wow kan fint spilles i widescreen med korrekt proposisjoner mener jeg å ha lest. har du endret oppløsning i selve spillet? velg en som passer til skjermen ... doh! i det jeg trykker "send" ser jeg jo at det er wc3 du sliter med.. jaja.. da har jeg lite konstruktivt å komme med desverre. *trøtt* Endret 16. januar 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Boye Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Regner med det er skalering som er problemet? Hvis jeg ikke forstår helt feil? Noe a-la dette? http://www.widescreengamingforum.com/screenshots/wc3.php Med nVidia kort har du skalering i driverne som funker som juling, enten de vil eller ikke (du kan framprovosere via commandline) i motsetning til ATi som kan være litt vrien å få igang. Anbefaler å ta en titt på skaleringstråden/stickytråden helt i toppen i forumet for mer info. Nå er ikke hodet helt bra for øyeblikket, men jeg tror det du vil ha er sorte striper på sidene, og ikke på topp/bunn. Da skal du ha et riktig 4:3 bilde på din widescreen skjerm (aspektskalering) i så stor størrelse som mulig uten forvrengning/strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå