Trinity32 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Har tenkt lenge på å kjøpe meg en flat skjerm. Den kommer til å bli brukt ca slik 60% av tiden vil den brukes tilkoblet Zepto Znote 6214W som har s-video og d-sub utganger. Så gode bilder her er det aller viktigste 20% av tiden skal den brukes mot PS2/DVD spiller. Kommer nok ikke til å kjøpe meg X360/PS3/HD-DVD/Blue Ray 20% av tiden tv fra vanlig bord antenne. Har ikke vært bortskjemt med bedre signaler enn det de siste 10 årene så er ikke så nøye på kvaliteten her. Er planer om GET/Canal Digital i fremtiden men det vil nok gå en stund før jeg får det. Noen som har tips til 32-37 tommere til en billigst mulig penge? Tror jeg må sette et absolutt maks tak på 8000kr, men ser at elkjøp har "nyåpnings tilbud" hvor de selger denne for 4995kr. Er skeptisk til de store elektro kjedene og kjøper det meste fra webshoper, men er dette et godt tilbud eller en utdatert tv? Håper om noen kan slenge ut tv'er som kan være aktuell for meg utifra bruksområdene mine Takk på forhånd Endret 14. januar 2007 av Trinity32 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Grunnen til at mange store elektroaktører på markedet som Lefdal, Elkjøp, Siba and so on, kan tilby enkelte ganger gode TVer til vittig pris, er pga de kjøper i store kvantum og har spesialavtaler med hver enkelte produsent. Betyr ikke at TVen er utdatert eller dårlig for den saks skyld. Nå som det er sagt, bør du helst ta en titt på TVen med dine egne øyer. Til PC-bruk, ville jeg tro at hver enkelt av disse LCD-TVene vil gi deg gode bilder. Det er verre med tuneren og bildeprosessoren i disse TVene. De er nok ikke de aller beste på markedet. Jeg vet at enkelte elektrokjeder tilbyr 30 dager åpent kjøp, tom. på TVer. Gjerne benytt deg av den hvis du er i tvil. Ser at TVen du lenket til har steget med 1k og finnes ikke på lager, verken butikk eller nett. Skulle nesten ha slått til på 5k siden det er neppe en så dårlig TV. Ville ikke tro Phillips ville risikere rykte på kjipe modeller. Sjekk ut denne tråden hvis du ønsker gode tips vedr. kjøp av TV Endret 15. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå