hasuwest Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Er på utkikk etter en ny spill laptop nå. Og ja, jeg vet det er mange tilsvarende poster her i forumet og jeg har lest igjennom endel av de. Men nå har jeg tittet litt rundt om kring og funnet ut at Fujitsu-Siemens Amilo Xi1546 vil dekke mine krav nokså greit siden det er en av de få maskinen jeg har sett med et highend skjermkort (X1800) til en ok pris. Men vil jeg merke en markant ytelses forbedring på prosessorsiden med å heller velge en Core 2 Duo 2GHz 4MB Cache isteden for Core Duo 1,83GHz prosessoren? Jeg er åpen for andre forslag på maskiner også men maks grensen ligger på 14000,- omtrent og jeg ser helst at skjermkortet er bedre enn X1600/GF7600 ettersom jeg også har sett på HP Pavilion dv9041ea og Compal HEL80. Link meg gjerne maskiner med et godt skjermkort til en fin pris! Endret 14. januar 2007 av hasuwest Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Dell Inspirion 9400 www.dell.no Velg den i midten. 2Gig ram, Windows XP MCE(gratis windows vista oppgradering tror jeg), GEforce7900GS. 13,965.00,- Når det gjelder spill så er det som oftest skjermkortet som setter grenser, du skal ikke bry deg så mye om prosessoren med mindre du holder på med decoding, kompilering og den slags. Endret 14. januar 2007 av Kubjelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå