tevil Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Hvilke problemer får jeg når jeg setter sammen en ny pc, men bruker gammel disk? På den harddisken har jeg innstallert windows xp, men må vel ta en clean install når man man bytter resten av komponentene? Er det bare å koble opp, la XP-cden stå i dvd-rommen og installere XP som om det ikke eksisterte på disken fra før? Eller er det noen smarte triks? Har to disker, en med OS på og en uten hvis det kan forenkle situasjonen litt. T-Evil Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det pleier å skjære seg hvis du bare forsøker å boote. Men det går an å slippe en clean install, det er noe som heter Repair Install. Godt forklart her: http://www.informationweek.com/windows/sho...cleID=189400897 Lenke til kommentar
tevil Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 takk! Så jeg bare setter sammen pcen, med XP-cden i dvden, starter opp og så velger jeg "repair" i setup-skjermen. Når den er ferdig så er alt klart til å installere drivere for det som trenger det uten noe mer mikk makk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå