Jonnyols Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg prøvekjørt begge og er svært i tvil om hva jeg skal velge. Er det noen andre som har gjort et valg mellom disse to? Det er selvfølgelig den nye CR-v'n det dreier seg om. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg prøvekjørt begge og er svært i tvil om hva jeg skal velge. Er det noen andre som har gjort et valg mellom disse to? Det er selvfølgelig den nye CR-v'n det dreier seg om. Jeg klarer ikke å bestemme meg. 7718327[/snapback] For å si det slik begge bilene er kjempe fine, men det er meer plass og personbilfølelse i hondaen enn i toyotaen, så dette må du se på selv, begge merkene er kjent for suveren kvalitet, men du vil antageli få mere igjen for toyotaen når du skal selge. så er det jo et spørsmål om motor, er litt usikker på om den nye hondaen kommer med diesel ennå, men hvet rav 4 gjør det. men hvis honda leverer crv med diesel ville jeg personlig gått for den, synes at rav4 er litt stompete, og røkkete av seg. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva med golf cross 4 motion? 4wd systemet i rav4 og cr-v er dårlig Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg prøvekjørt begge og er svært i tvil om hva jeg skal velge. Er det noen andre som har gjort et valg mellom disse to? Det er selvfølgelig den nye CR-v'n det dreier seg om. Jeg klarer ikke å bestemme meg. 7718327[/snapback] For å si det slik begge bilene er kjempe fine, men det er meer plass og personbilfølelse i hondaen enn i toyotaen, så dette må du se på selv, begge merkene er kjent for suveren kvalitet, men du vil antageli få mere igjen for toyotaen når du skal selge. så er det jo et spørsmål om motor, er litt usikker på om den nye hondaen kommer med diesel ennå, men hvet rav 4 gjør det. men hvis honda leverer crv med diesel ville jeg personlig gått for den, synes at rav4 er litt stompete, og røkkete av seg. 7719676[/snapback] CR-V leveres med diesel ja. Er enig i at CR-V'en er bedre å kjøre, fattern har rav4 til firmabil, verken jeg eller han synes den er noe god å kjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå