Gå til innhold

Anbefaling av GPS til min Nokia

Anbefalte innlegg

Heisan.

Har nå skaffet meg en Nokia N93. Hadde en SE w850i, men pga dårlig lyd (som omtalt tidligere innlegg) og ingen forklaringer på hvorfor, så gikk den rett i retur.

Vurderer å skaffe meg GPS programvare på Nokiaen. Men kan noen anbefale meg et godt program? Har lest litt tester og slikt, men andres erfaringer er vel kanskje best å lytte til? Programmet bør heller ikke koste meg skjorta. Takk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel det er som er litt dumt er at gps programvare koster skjorta :)

Jeg ville kjøpt tomtom sin pakke som inneholder kart over skandinavia og gps antenne. koster 1995,-

Grunner til at jeg valgte tomtom er rett og slett dette forumet

http://www.tomtom.nystul.no/forum her legges det ut masse POI som kan lastes inn i programmet (fotobokser, alle mcdonalds i norge osv) og det er enkelt å få svar på ting man lurer på.

Det er også mulig å kjøpe en gps antenne løst det koster ca 1000,- og så prøve diverse lyssky forum for å prøve å finne piratkopiert programvare, men det tror jeg kommer til å koste mer enn det smaker.

Dersom du velger å kjøpe en gps receiver løst, sørg for all del å få en med SIRFstar III brikke sett (den i tomtompakka har det). Du kan legge antennen der du vil, og fortsatt få inn satelitter i hanskerommet f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...