NevroMance Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Da jeg skulle installere ett program fikk jeg beskjed om at jeg manglet SDL version 1.2.3 Fant ikke denne i synaptic, så lastet ned en .bin fil fra nettet. Hvordan skal jeg gå frem for å legge inn denne? Bruker ubuntu. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 regner meg du bare kan extcute den på vanlig hvis... kjør: chmod +x fil ./filname så funker det nok Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker iallefall å installere bin filer ved å skrive dette: sh filname.bin da skal den bli installert. Lykke til. Lenke til kommentar
olear Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Da jeg skulle installere ett program fikk jeg beskjed om at jeg manglet SDL version 1.2.3 Fant ikke denne i synaptic, så lastet ned en .bin fil fra nettet. Hvordan skal jeg gå frem for å legge inn denne? Bruker ubuntu. 7718174[/snapback] Bruk pakkesystemet, SDL ligger der. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mener den heter "libsdl". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå