perpyro Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Alt dette har skjedd før men etterhvert som teknologien har tatt over blir det både fortere kjent samt at krigene blir mere globale og voldelige. Det er en kjensgjerning siden mennesket plukket opp den første steinen fra bakken for å bruke den til noe. Det har vært mye voldsommere naturkatastrofer av typen jorskjelv og vulkanutbrudd tidligere i historien en det er nå. Jeg kaller det indisier og intet mere. F.eks. Lake Toba utbruddet for 74000 år siden. Dette var da et globalt utbrudd som ville tatt menneskeheten til kanten av utryddelse om det skjedde igjen i dag slik det nesten utryddet menneskeheten da. http://en.wikipedia.org/wiki/Lake_Toba Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hva med menneskene? Det er jo tegn og når alt finner sted idag så hadde vel bibelen rett. Endret 29. august 2009 av RobinTX Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja hva med de? De har også vært voldelige som fy i lang tid. Ta romerne f.eks. De var alt annet en snille og uskyldige med sine arena drap kun for forlystelse. Og dette allerede på Jesu tid. Det eneste som har forandret seg er redskapene vi bruker for å utføre jævelskapen. Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 3X grunnbeløpet pr. medlem. Regner med du klipte og limte i ungenes loddbøker for å få denne medlemslista? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I dag kom de! Etter et par dager luskende i nabolaget, kom de å ringte på døren! Jeg klarte heldigivs å låse døren før de kom!!! Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg låser alltid døra. Man må være sikkerhetsbevisst. Sikker på at det var jv? Du fikk jo ikke sjansen til å snakke med dem. Endret 29. august 2009 av RobinTX Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 En gøy tankerekke å prøve på er denne: Man kan anta at en engel vet mer om gud enn det mennesker gjør, right? Vi vet at gud skal vinne det 'siste' slaget mellom ondt og godt, right? Djevelen var en engel i himmelen, right? Man kan vel også anta at djevelen er relativt oppegående siden han representerer det ultimate av motstandere for gud, right? Djevelen må da ha visst at han kom til å tape, så hvorfor gjorde han opprør? Kan det være at djevelen vet noe vi ikke gjør, og at det ikke er sikkert at gud vinner det siste slaget? Eller (denne passer kanskje best på vanlige kristne): Bibelen sier at man må tro jesus er guds sønn for å komme til himmelen, right? Bibelen sier ikke at man må ønske at gud skal vinne det siste slaget, right? Vil ikke det tilsi at satanister, som jo tror at jesus er guds sønn, da kommer til himmelen? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Man må skille snørr og barter her, de er ikke stalkere men religiøse folk som "plager" andre med sin tro fordi de er befalt og gjøre dette. De trenger heller ikke å rekognosere området de skal gå i for de har lettfattelige kart de går etter. Det er i det hele tatt lite skummelt med de annet en at de er godt trente på å argumentere for seg. Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis han kan 'vinne' hvorfor ble han da kastet ned fra himmelen? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dette kan selvsagt bestrides som propaganda for det finnes ingen håndfaste beviser for dette en en konstruert tidsregning og at 1. verdenskrig startet på det angivelige punktet. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis han kan 'vinne' hvorfor ble han da kastet ned fra himmelen? Hvis ha ikke kan vinne, hvorfor prøvde han? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 For å ta med seg så mange som mulig i fallet kanskje? Han er jo tross alt ganske så ondskapsfull. Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Vi bruker daniels profeti som støtte for vårt syn. Før 1914 så man fram til det året. De trodde at da 'hedningenes tider endte' så skulle denne tingenes ordning ende. Men det var det året da Jesus begynte og herske som konge og de siste dager begynte. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ikke det at jeg bryr meg videre om hele saken, men den tankerekken ser jo ut til å være gøy for andre enn meg og JV Uansett, om vi antar at djevelen har mer kunnskap om gud enn det noen mennesker har, og man antar at symbolet for alt som er ondt ikke er videre dum (noe som ville vært dårlig sportsånd fra guds side om han valgte seg den dummeste motstanderen) så er det jo ikke utenkelig at djevelen vet noe vi ikke vet. Det at han så prøver seg tyder jo på at han hadde/har sjanser. Det å bli kastet ut av himmelen var jo ikke siste konfrontasjonen Men, vi trenger egentlig ikke diskutere den saken her (selv om jeg akkurat gjorde det) Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kanskje han vil at man skal tenke sånn? Snedig... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Du er et jehovas vitne RobinTX? Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg? Men jeg er jo jeg. Du er ikke jeg >:[ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gawd. Er DU medlem i jehovas vitner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå