Delvis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Får ikke tak i særlig hva hun sier likevel, bare en masse babbel At så mange synes det det Nytt på nytt er så morsomt, skjønner jeg heller ikke. Kan nesten ikke tenke meg noe mer kjedelig og intetsigende program Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Får ikke tak i særlig hva hun sier likevel, bare en masse babbel At så mange synes det det Nytt på nytt er så morsomt, skjønner jeg heller ikke. Kan nesten ikke tenke meg noe mer kjedelig og intetsigende program 7722957[/snapback] Hun er en person man enten elsker eller ikke liker. Personlig synes jeg hun er helt konge. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Endelig sier jeg. Håper de finner en som faktisk er morsom, ikke desperat og kvalm som Anne-Kat. Trond Viggo er en god erstatter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Liker Anne-Kat. Liker ikke Knut Nærum.. Enug med Uderzo.. Inn med Trond Viggo, men jeg hadde nå håpet at det var Knut som forsvant... Synes han har en tørr og robot-aktig humor! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Synes Anne-Kath er den eneste som er naturlig morsom av de tre, Knut Nærum har for tørr og oppkonstruert humor for min del, og Jon Almaas er til tider pinlig umorsom. Hun bød på mye av seg selv, og for meg virket mye av hennes dialog improvisert. Kommer nok til å slutte å se på programmet med mindre de finner en verdig erstatter, noe jeg ikke tror de gjør. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Synes Anne-Kath er den eneste som er naturlig morsom av de tre, Knut Nærum har for tørr og oppkonstruert humor for min del, og Jon Almaas er til tider pinlig umorsom. Hun bød på mye av seg selv, og for meg virket mye av hennes dialog improvisert. Kommer nok til å slutte å se på programmet med mindre de finner en verdig erstatter, noe jeg ikke tror de gjør. 7764466[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ikke tale om, Knut Nærum er best . For meg er Hærland litt som Thomas Giertsen. Noen skikkelige gullkorn innimellom, men stort sett er det de leverer mindre morsomt enn de selv synes. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ikke tale om, Knut Nærum er best . For meg er Hærland litt som Thomas Giertsen. Noen skikkelige gullkorn innimellom, men stort sett er det de leverer mindre morsomt enn de selv synes. 7768843[/snapback] Akkurat det samme tenker jeg. Knut ftw Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Synes de er like gode jeg, bare forskjellige, de "utfyller hverandre".. hehe. Kjipt at anne-kat slutter, men de finner vell en grei nok erstatter. Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Anne-Kat er ei jævla intelligent og artig dame. Leste boka hennes, flirte godt. Tviler på at de klarer å skaffe noen med hennes skills til å underholde folk Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Anne-Kat er ei jævla intelligent og artig dame. Leste boka hennes, flirte godt. Tviler på at de klarer å skaffe noen med hennes skills til å underholde folk 7787383[/snapback] Hm, tror faktisk jeg skal oppdrive den, siste julegave er nettopp ferdiglest. Kan ikke slå feil med ei dame som navngir forestillingen sin "Jeg er ikke Dina" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå