Gå til innhold

Anne-Kat slutter i Nytt på Nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, de episodene der Trond Viggo Torgersen vikarierte for Anne-Kat i fjor (eller var det forfjor?) var jo ufattelig morsomme.  Kanskje han er en kandidat til å overta for henne?

7717944[/snapback]

Det hadde blit utrolig bra. Likte han veldig godt når han vikarierte for ho.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Tror de høye seertallene kommer til å falle nå som Anne-Kat slutter :)

7718315[/snapback]

Neida, det finnes tross alt mange rasende festlige folk der ute. Og humorkonsepter kan fungere godt selv med forskjellige programledere fra gang til gang -ta Løvebakken som eksempel.

Lenke til kommentar
Kan jo være greit med noe nytt. Så lenge knut nærum blir så gjøre det ikke noe for meg. Er jo manus så tror ingen har problemer med å fylle hennes plass. Pernille Sørensen hadde jeg likt fått jobben.

7721554[/snapback]

Ehh.. sier du at siden det er manus kan alle være like morsom? At det egentlig bare er å slenge inn en eller annnen random person og gi vedkommene et manus og da blir personen like morsom? Det handler jo litt om utstrålingen til Anne-Kat da. Og alt sammen er jo ikke manus. De finner jo på en del der og da.

Lenke til kommentar

Tror det ville vært et større tap for nytt på nytt om de mistet Knut Nærum. Han er mye vanskeligere å erstatte, i forhold til hvordan type humor han kommer med. Personlig synes jeg at han kommer med mye mer morsomt enn Anne-Kat. Men når hun ført kommer med noe morsomt, så er det hysterisk morsomt, man sitter og ler av det lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...