Exclusive Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.side2.no/tv/article864095.ece Jeg håper de får en like bra programleder som hun var. Eller bedere. Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vel, de episodene der Trond Viggo Torgersen vikarierte for Anne-Kat i fjor (eller var det forfjor?) var jo ufattelig morsomme. Kanskje han er en kandidat til å overta for henne? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Vel, de episodene der Trond Viggo Torgersen vikarierte for Anne-Kat i fjor (eller var det forfjor?) var jo ufattelig morsomme. Kanskje han er en kandidat til å overta for henne? 7717944[/snapback] Det hadde blit utrolig bra. Likte han veldig godt når han vikarierte for ho. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Typisk at den beste slutter i programmet Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja R.I.P. Anne-kat! Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tror de høye seertallene kommer til å falle nå som Anne-Kat slutter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det KAN jo hende vi får en verdig arvtager, men jeg må innrømme at jeg kommer til å savne Anne-Kat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tror de høye seertallene kommer til å falle nå som Anne-Kat slutter 7718315[/snapback] Neida, det finnes tross alt mange rasende festlige folk der ute. Og humorkonsepter kan fungere godt selv med forskjellige programledere fra gang til gang -ta Løvebakken som eksempel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hvis vi bare kunne clone knut, så ville vi hatt to av han i nytt på nytt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så noen av de mulige alternativene dersom Anne-Kat slutter i dagens VG, og blir det noen av de håper jeg det blir Pernille Sørensen, rett og slett fordi hun er ufattelig morsom. Noe de som følger med på Løvebakken kan skrive under på Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Arg, nå blir ikke Nytt på Nytt det samme.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg vurderer (u)seriøst å sende søknad på jobben! Jeg mener, jeg trenger en jobb, og TV er saken for meg! Tror nok jeg kunne fulgt i hennes fotspor ganske bra! Vote Leno for TV-host! Endret 14. januar 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det var dritkjipt Anne-Kat og Knut Nærum er jo de som gjør det verdt å se på.. Får håpe Knuten fortsetter en god stund til ihvertfall.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Må bare si noe Arne og Knut, hvem skal ut? :!: Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan jo være greit med noe nytt. Så lenge knut nærum blir så gjøre det ikke noe for meg. Er jo manus så tror ingen har problemer med å fylle hennes plass. Pernille Sørensen hadde jeg likt fått jobben. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan jo være greit med noe nytt. Så lenge knut nærum blir så gjøre det ikke noe for meg. Er jo manus så tror ingen har problemer med å fylle hennes plass. Pernille Sørensen hadde jeg likt fått jobben. 7721554[/snapback] Ehh.. sier du at siden det er manus kan alle være like morsom? At det egentlig bare er å slenge inn en eller annnen random person og gi vedkommene et manus og da blir personen like morsom? Det handler jo litt om utstrålingen til Anne-Kat da. Og alt sammen er jo ikke manus. De finner jo på en del der og da. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Så klart ,men jeg har ikke sansen for anne-kat så for meg kan nesten alle gjøre en like bra Jobb. F.eks da Trond Viggo var gjeste programleder var noen av de bedre episodene imo. Endret 14. januar 2007 av GtReBra Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hun er ikke SÅ morsom at jeg kommer til å savne henne. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så klart ,men jeg har ikke sansen for anne-kat så for meg kan nesten alle gjøre en like bra Jobb. F.eks da Trond Viggo var gjeste programleder var noen av de bedre episodene imo. 7721684[/snapback] ok Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tror det ville vært et større tap for nytt på nytt om de mistet Knut Nærum. Han er mye vanskeligere å erstatte, i forhold til hvordan type humor han kommer med. Personlig synes jeg at han kommer med mye mer morsomt enn Anne-Kat. Men når hun ført kommer med noe morsomt, så er det hysterisk morsomt, man sitter og ler av det lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå