ssf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er det mulig å skape flere slike lister som GoList, uten å synkronisere med noe media player? (Siden jeg har all musikken i mapper, og har wmp11, noe som sansaen ikke reagerer med) Leste en tråd her før, hvor du kan lage spillelister, men slik jeg forstod det blir det da dobbelt opp med de sangene du legger til i spillelistene. Noen som vet om man kan lage flere "GoLister"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ingen som vet? 7719932[/snapback] http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=2381 Lenke til kommentar
ssf Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Svarer grufullt sent på svaret, hehe Ja, den har jeg sett..tenkte mer på om det går ann å opprette lister lignende som GoList, slik at man bare legger til sanger i lista, mens de allerede er på spillern. Litt vanskelig å forklare egentlig.. Men slik at du kan ha f.eks. samme sangen på mange lister, uten at man legger inn sangen alle gangene og tar opp plass.. Spør hvis det ble uklart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Svarer grufullt sent på svaret, hehe Ja, den har jeg sett..tenkte mer på om det går ann å opprette lister lignende som GoList, slik at man bare legger til sanger i lista, mens de allerede er på spillern. Litt vanskelig å forklare egentlig.. Men slik at du kan ha f.eks. samme sangen på mange lister, uten at man legger inn sangen alle gangene og tar opp plass.. Spør hvis det ble uklart 7865374[/snapback] Skjønner hva du mener. Ikke noe problem å ha samme sang på flere lister, men go list er eneste du kan legge til sanger på mens du er påfarten Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe..skal være skikkelig vanskelig her nå.. Ja, kan legge inn samme sangen i mange spillelister, men ikke uten at den tar opp f.eks 4500 kB for HVER gang den legges til i en ny liste. Altså..vet ikke om det jeg spør etter finnes, men det er det jeg prøver å få svar på Men tar på meg skylden for å ha forklart dårlig i foregående poster.. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ingen som vet om noe slikt, om det i det hele tatt finnes?? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Den tar ikke opp mer plass selv om du legger den på flere lister, på samme måte som jeg ikke kan lage kopier av hele dette forumet ved å skrive www.diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå