eriksg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hallo! Får ikke VG-nett TV og NRK Nett-Tv til å fungere i Opera.. Den ber meg installere Windows Media Player, som jeg allerede har... Hvor stiller jeg inn dette? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 snodig, hos meg fungerer nrk nett-tv upåklagelig. Jeg har innstallert nest nyeste versjon av windows media player, og kan ikke huske å ha gjort noe spesielt for at det skulle fungere med Opera... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 snodig, hos meg fungerer nrk nett-tv upåklagelig. Jeg har innstallert nest nyeste versjon av windows media player, og kan ikke huske å ha gjort noe spesielt for at det skulle fungere med Opera... 7719768[/snapback] Si fra hvis du får euchannels.net til å funke også a! Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 snodig, hos meg fungerer nrk nett-tv upåklagelig. Jeg har innstallert nest nyeste versjon av windows media player, og kan ikke huske å ha gjort noe spesielt for at det skulle fungere med Opera... 7719768[/snapback] Si fra hvis du får euchannels.net til å funke også a! 7719785[/snapback] Funker på Nrk og Vg-nett nå, men ikke f.eks på rbk.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå