QpR Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har en rimelig ny Asus A6000 series laptop. Og for en stund tilbake sluttet CD\DVD-ROM`en å funkgere som den skulle Den hadde fungert helt fint fram til da, med å lese og skrive osv. Men så sviktet den. Den sliter med å lese, og når jeg brenner CDer så er det ingen ting på discen ! selv om jeg får melding om at brenningen var vellykket. ( det fikk jeg ikke de aller første gangene, da var det misslykket brenning ... men nå får jeg at det er vellykket ...) Har prøvd å brenne med nero og mediaplayer, men ingen vil fungere, har lagt inn nero på nytt men den vil ikke brenne da heller... Prøvde å se på CDen med drivere og diverse som fulgte med, men kunne ikke se no drivere \ ting til CD\DVD-ROM`en... Link til PCen : HER ! Noen tips for å få fikset dette?! TAKK ! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Høres ut som noe av det samme som skjedde min stasjonære acer aspire e500. CD/DVD ROM sluttet å funke.. Prøvde med formatering men til ingen nytte. Jeg regner med at det er garanti på den siden den er ganske ny. Lenke til kommentar
QpR Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 ja det er jo det, så får bare ta og sende den tilbake ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå