audun1 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Har kikket på et nytt hovedkort som jeg skal ha til en htpc. Jeg har da sett på disse 2: Asus P5LD2-VM DH Asus P5B-VM DO Er det veldig mye forskjeld på disse to hvis vi ikke ser på pris eller at det ene ikke er på lager. Takker veldig for svar.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Viktigste forskjellen er trolig at I945G ikke støtter Core 2 Duo (Conroe), men er kompatibel med flere minnehastigheter bl.a. Andre forskjeller som går på ytelse og kompatibilitet kan man sammenligne Her Hvis du vil sjekke andre brikkesett er det bare å velge 'Start over' og holde nede Ctrl-tasten mens du markerer. For å "sikre framtida" ville jeg valgt P5B-VM DO, det er bedre på det meste. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Takker for svar. Snakket forsovet med komplett på Fredag og spurte litt spørsmål angående Asus P5LD2-VM DH (I945G). Jeg var egentlig veldig fornøyd med svarene jeg fikk, men de påstår at det ikke finnes et m-ATX kort som har firewire utgang på hovedkortet. Nå fikk jeg jo motbevist det siden Asus P5B-VM DO faktisk har en bak og en connector på hovedkortet. Tror jeg skal gå for Asus P5B-VM DO kortet selv om det blir litt mindre kompatible minnemoduler. Tusen takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) men de påstår at det ikke finnes et m-ATX kort som har firewire utgang på hovedkortet. Nå fikk jeg jo motbevist det Det kan jo være en misforståelse men den bør ikke spre seg kundesenteret hos Komplett.no kunne i så fall trenge en tilbakemelding. Tipper at ca. 10% av MicroATX kommer med firewire. edit: ca. 10% Endret 15. januar 2007 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå