Gå til innhold

I945G vs Q965 chipset.

audun1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktigste forskjellen er trolig at I945G ikke støtter Core 2 Duo (Conroe), men er kompatibel med flere minnehastigheter bl.a. Andre forskjeller som går på ytelse og kompatibilitet kan man sammenligne Her Hvis du vil sjekke andre brikkesett er det bare å velge 'Start over' og holde nede Ctrl-tasten mens du markerer.

For å "sikre framtida" ville jeg valgt P5B-VM DO, det er bedre på det meste.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Snakket forsovet med komplett på Fredag og spurte litt spørsmål angående Asus P5LD2-VM DH (I945G).

Jeg var egentlig veldig fornøyd med svarene jeg fikk, men de påstår at det ikke finnes et m-ATX kort som har firewire utgang på hovedkortet.

Nå fikk jeg jo motbevist det :D siden Asus P5B-VM DO faktisk har en bak og en connector på hovedkortet.

Tror jeg skal gå for Asus P5B-VM DO kortet selv om det blir litt mindre kompatible minnemoduler.

Tusen takk for hjelpen..

Lenke til kommentar
men de påstår at det ikke finnes et m-ATX kort som har firewire utgang på hovedkortet. Nå fikk jeg jo motbevist det :D

Det kan jo være en misforståelse men den bør ikke spre seg ;) kundesenteret hos Komplett.no kunne i så fall trenge en tilbakemelding. Tipper at ca. 10% av MicroATX kommer med firewire.

edit: ca. 10%

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...