veluci Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 lurt littt på og kjøpe det en stund nå... men har sett en gang att en spillte det, og da kan eg ikke si att det så så gøyt ut.. for liksom bare der og drepte... går det an og fly fly og gjøre samme tinga som på gta?? stor verden? er dette så og si det samme som gta?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er ikke noen fly, båter, helikopter O.L. Storyen er veldig bra, og skytesystemet er bedre enn i GTA. Jeg syns det var et veldig bra spill, men det kan bli kjedelig etter en stund. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Storyen og spesielt voice actinga er sinnsykt mye bedre enn i GTA. So what om det er ingen fly eller båter, det er et dritbra spill. Grafikken er mye bedre enn i GTA og Havok bruker som fysikkmotor. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 JEg digger saints row over alt på jord... Det er helt konge... Har runna det en gang, og nå har jeg begynnt på nytt, men denna gangen har jeg begynnt med side missions først og er vel snart ferdig med de som har med Carnales å gjøre.. men det anbefales i allefal... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Saints Row er absolutt et bra spill og verdt å ha mens man venter på GTA4.. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Saints Row kommer på PS3! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er den beste GTA-klonen jeg har spilt. Det kan nok best beskrives som en kopi av det første GTA3-spillet, altså som nenvt ingen båter eller fly. Byen er også på omtrent samme størrelse som Liberty City, noe som desverre føles litt lite etter å ha spilt San Andreas. Men sett bort fra det er det verdt å spille om man liker denne typen spill. Det som er tatt med i spillet er gjort på en bedre måte enn hva vi ser i GTA-spillene, så jeg håper Rockstar har sett på dette spillet under utvillingen av GTA 4. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 SR er et helt greit spill, ikke helt det store. Synes det var morsomt de første time, særlig fysikken/ekslopsjoner. Men ble fort lei...har ikke spilt mer enn 3-4 timer tror jeg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Saints Row er et kjempebra spill! Stor konkurrent for GTA. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Byen er også på omtrent samme størrelse som Liberty City, noe som desverre føles litt lite etter å ha spilt San Andreas. 7718869[/snapback] Når du flyr i San Andreas føles størrelsen passe ut. Men med engang du kommer ned på jorda så erre altfor mye plass til å gjøre absolutt ingenting. Større maps betyr ikke nødvendigvis bedre spill, ihvertfall ikke i San Andreas sitt tilfelle. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 SR er et helt greit spill, ikke helt det store. Synes det var morsomt de første time, særlig fysikken/ekslopsjoner. Men ble fort lei...har ikke spilt mer enn 3-4 timer tror jeg. 7719222[/snapback] Akkuratt det samme med meg. Tror jeg kanskje gikk litt i fella etter at jeg leste om spillet inne her på HW-forumet. Gledet meg osv til jeg skulle få det, men som du sier - det var kjekt de 3-4 første timene. Nå er det bare et spill som ligger i spillhylla mi.. Men men - var jo kjekt de første timene -hmz Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Forutenom at det mangler fly, båt og motorsykler er det alt i alt et bedre spill enn GTA. Er iallefall min mening. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 veldi bra spill men storyen er litt kort kan man si, mye bra ekstraaktiviteter, multiplayer får ikke jeg til å funke... med open nat Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Spillet kan være litt lite motiverende. Kjøpte det så og si etter release dagen og spilte det litt, men så gav jeg opp rett og slett fordi du ikke kan ta storry missions etter hverandre men du må gaine respekt ved å ta diverse side oppdrag som ikke alltid var like bra gjennomførte. Dermed la jeg fra meg spillet og tok det opp for 2 uker siden og fullførte det. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Garantert ikke fullført det 100%.. Det er det som er helt konge med spillet.. DET TAR TID... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå